Hafta |
Konu |
Ön Hazırlık |
1) |
Giriş; yerel yönetimlerde iletişim |
|
2) |
yerel yönetim ve kurumsal iletişim (İBB ve iştirakleri arasında kurumsal iletişim) |
|
3) |
sosyal pazarlama(İBB ve STK’larla yürütülen sosyal kampanyalar) |
|
4) |
Sosyal Belediyecilik |
|
5) |
Marka şehir nedir, uluslararası organizasyonların şehre katkıları |
Çeşitli makaleler, IBB faaliyet raporları |
6) |
sporun kente kazandırdığı değer |
|
7) |
turizm ve kongre turizminin kente kattığı değer |
IBB faaliyet raporları, tanıtım kataloğu |
8) |
şehirdeki etkinliklerin yeniden konumlandırılması |
|
9) |
kültürel ve sanatsal etkinliklerin kente kattığı değer |
IBB 8.yıl kataloğu |
10) |
eğitim ve kent hayatına kattığı değer |
|
11) |
gençliğe yönelik etknlikler ve kente kattığı değer |
|
12) |
toplu ulaşımın kent yaşamındaki önemi ve kente kattığı değer |
IBB ulaşım raporları |
13) |
kent yaşamı ve çevre |
|
14) |
kent yaşamı ve teknoloji, sosyal medya kullanımı |
|
|
Dersin Program Kazanımlarına Etkisi |
Katkı Payı |
1) |
İnsan zihnine ve davranışlarına karşı yakın bir ilgi uyandırmak, hem eleştirel düşünme becerileri elde etmek (özellikle psikolojik teorileri deneysel kanıt kullanarak değerlendirme becerisi), hem de psikolojiyi kanıta dayalı bir bilim olarak algılamak. |
|
2) |
İnsan davranışı hakkında biyopsikososyal bir bakış açısı kazanmak. Yani, davranışın biyolojik, psikolojik, ve sosyal değişkenlerini anlamak. |
|
3) |
Teorik ve uygulama bilgisi edinmek ve temel psikolojik kavram ve bakış açılarını öğrenmek. |
|
4) |
Bilimsel araştırma yöntemlerini takip ederek yöntem ve veri değerlendirme tekniklerini tanımak (örneğin korelasyona dayalı çalışmalar, deneysel, boylamsal, vaka çalışması). |
|
5) |
Ölçme ve araştırma yaparken veya gruplarla çalışırken etik duyarlılık göstermek. |
|
6) |
Psikolojinin temel alanlarını tanımak (bilişsel, gelişim, klinik, sosyal, davranışsal ve biyolojik). |
|
7) |
Niceliksel ve niteliksel bulguları değerlendirirken, raporlar yazarken ve onları sunarken gerekli becerileri edinmek. |
|
8) |
Psikolojik ölçme ve değerlendirme için gerekli temel bilgiyi kazanmak. |
|
9) |
Psikolojiye katkıda bulunacak diğer disiplinlere (sosyoloji, tarih, siyaset bilimi, iletişim, felsefe, antropoloji, edebiyat, hukuk, sanat vd.) ait temel bilgilerin alınması ve bu bilgiyi psikolojik süreçlerin anlaşılması ve yorumlanmasında kullanabilmek. |
4 |