Hafta |
Konu |
Ön Hazırlık |
1) |
“Gustar” (tekrar), hava durumu. |
Español sin fronteras, konu 8
Pasaporte, konu 8
|
2) |
Renkler, sıfat formlarına devam. |
Español sin fronteras, konu 8
Pasaporte, konu 8
|
3) |
“Estar+gerundio”, (şimdiki zaman yapısı), doktor diyalogları. |
Español sin fronteras, konu 9
Pasaporte, konu 9
|
4) |
“Estar+gerundio”, (şimdiki zaman yapısı), doktor diyalogları. |
Español sin fronteras, konu 9
Pasaporte, konu 9
|
5) |
Basit gelecek, devam. |
Español sin fronteras, konu 10
Pasaporte, konu 10
|
6) |
Gelecek yapılarına devam. |
Español sin fronteras, konu 10
Pasaporte, konu 10
|
7) |
Karışık zamanlar |
Español sin fronteras, konu 11
Pasaporte, konu 11
|
8) |
Karışık zamanlara devam. |
Español sin fronteras, konu 11
Pasaporte, konu 101
|
9) |
“Pretérito perfecto” |
Español sin fronteras, konu 12
Pasaporte, konu 12
|
10) |
perfect tense |
Español sin fronteras, konu 12
Pasaporte, konu 12
|
11) |
“Pretérito”. |
Español sin fronteras, konu 13
Pasaporte, konu 13
|
12) |
“Pretérito”. |
Español sin fronteras, konu 13
Pasaporte, konu 13
|
13) |
“Pretérito Imperfecto”. |
Español sin fronteras, konu 14
Pasaporte, konu 14
|
14) |
tekrar |
Español sin fronteras, konu 14
Pasaporte, konu 14
|
15) |
Final Sınavı |
|
16) |
Final Sınavı |
|
|
Dersin Program Kazanımlarına Etkisi |
Katkı Payı |
1) |
Bilgisayar sistemlerinde olan zengin bilgileri kullanabilir ve basit biyolojik sorulara cevap bulma ve hastalıkların teşhis ve tadavileri gibi problemlere çözüm bulur. |
3 |
2) |
Biyoloji konuları ile ilgili problemleri saptama, sentez yaparak problemlerin çözümüne yönelik hipotez kurma ve çeşitli gözlemsel ve deneysel yöntemler kullanarak hipotezi çözme becerisi kazanır. |
5 |
3) |
Eleştirel, yaratıcı ve analitik düşünme yeteneği geliştirir. |
5 |
4) |
Etkili iletişim kurma ve hem İngilizce hem Türkçe sözlü,yazılı ve okuma becerisi kazanır. Mesleki alanda ingilizceye hakim olur. |
3 |
5) |
Genetik laboratuvarında kullanılan değişik teknikleri öğrenir ve bilgi ve beceri kazanır. |
4 |
6) |
Biyolojik bilgi ve verileri analiz etme ve derleme yetisi gösterme, bunları ve sonuçlarını, arkasında yatan delilleri, bilgi ve görüşleri yazılı ve sözlü olarak net bir şekilde sunabilme. |
5 |
7) |
Nicel ve nitel veri toplama yöntemleri kullanmada bilgi ve beceri kazanır. |
3 |
8) |
Araştırmaları etik, mesleki sorumluk bilincine sahip, insani değerlere ve insan haklarına saygılı bir şekilde yürütür. İnsan deneylerinde gizlilik ilkesine önem verir. |
5 |
9) |
Moleküler biyoloji ve genetik alanında kullanılan teorileri ve uygulamaları öğrenmek ve her ikisi arasında bağlantı kurma. |
5 |
10) |
Kendini geliştirme konusunda literatürü araştırıp kullanır ve bilim-teknoloji alanındaki en yeni gelişmeleri takip eder. |
5 |
11) |
Ulusal ve uluslararası sorunlarından haberdar olup, bu sorunlara bilimsel yaklaşımla çözüm araştırır. |
4 |