Hafta |
Konu |
Ön Hazırlık |
1) |
Alfabe, telaffuz alıştırmaları, artikeller, tanışma. |
Español sin fronteras, konu I
Pasaporte, konu I
|
2) |
Sıfatlar, sıfat çekimleri, düzenli fiiller. |
Español sin fronteras, konu I
Pasaporte, konu I
|
3) |
Düzensiz fiiller, yönler, adres sorma, sayılar. |
Español sin fronteras, konu 2
Pasaporte, konu 2
|
4) |
İfade şekilleri, fiil çekimleri, zarflar. |
Español sin fronteras, konu 2
Pasaporte, konu 2
|
5) |
Alışveriş konuşmaları, Latinamerika ifadeleri, fiillere devam. |
Español sin fronteras, konu 3
Pasaporte, konu 3
|
6) |
Introduction to imperative forms, possessive forms. |
Español sin fronteras, konu 3
Pasaporte, konu 3
|
7) |
“Ir+a” future, more adverbs. |
Español sin fronteras, konu 4
Pasaporte, konu 4
|
8) |
Kibar form, plan yapma. |
Español sin fronteras, konu 4
Pasaporte, konu 4
|
9) |
Telefon diyalogları, gereklilik ve zorunluluk kipleri. |
Español sin fronteras, konu 5
Pasaporte, konu 5
|
10) |
“Gustar”(hoşa gitme) ve benzer fiil yapıları. |
Español sin fronteras, konu 5
Pasaporte, konu 5
|
11) |
Kiplere devam |
Español sin fronteras, konu 6
Pasaporte, konu 6
|
12) |
“que, quien, donde, etc” ile karmaşık cümle yapıları. |
Español sin fronteras, konu 6
Pasaporte, konu 6
|
13) |
tekrar |
Español sin fronteras, konu 7
Pasaporte, konu 7
|
14) |
tekrar |
|
15) |
Final Sınavı |
|
16) |
Final Sınavı |
|
|
Dersin Program Kazanımlarına Etkisi |
Katkı Payı |
1) |
Stratejik düşünme, profesyonel yazım, etik uygulamalar ve geleneksel ve yeni medyanın yenilikçi kullanımına odaklanarak öğrencileri iletişim profesyonelleri olmak üzere hazırlamak. |
|
2) |
Durum analizi, hedef kitle, amaçlar, stratejiler ve taktikler gibi temel planlama bileşenlerini içeren etkili halkla ilişkiler planları yaratabilmek. |
|
3) |
Kitle iletişimine, tüketici davranışlarına, psikolojiye, iknaya, sosyolojiye, pazarlamaya ve ilgili diğer alanlarla ilgili teorik kavramları halkla ilişkilerin işleyiş süreçlerini anlayabilmek için kullanabilmek. |
|
4) |
Halkla ilişkiler, ikna edici iletişim, iletişim yönetimi ve kurumsal iletişim gibi alanlardaki olguların ve gerçeklerin arasındaki ilişki ile ilgili problemleri açıklayabilmek ve tanımlayabilmek |
|
5) |
İkna, itibar yönetimi ve kurumsal iletişim gibi alanlarda birincil ve ikincil araştırma verilerini analiz edebilmek. |
|
6) |
Makale, basın bülteni, el ilanı, broşür ve ilan gibi materyalleri farklı hedef kitleler, mecralar ve ortamlar için araştırabilmek, yazabilmek, tasarlayabilmek. |
|
7) |
İletişimin temel teorilerini ve işin gerektirdiği güvenlik uygulamalarını farklı türde halkla ilişkiler süreçleri ve kampanyalarında uygulayabilmek. |
|
8) |
İtibar, çalışan ilişkileri, liderlik ve benzeri kurumsal uygulamalarda yaratıcı ve ikna edici yönetim becerileri geliştirmek. |
|
9) |
Halkla ilişkiler süreçlerinde verilen senaryolara çözümler üretilirken bireysel ya da grup olarak sorumluluk alabilmek. |
|
10) |
Kurum kültürünün işleyiş şekillerini anlayabilmek ve çalışanların ve liderlerin birer iletişim aracı olarak mesajları nasıl yarattığını anlayabilmek. |
|
11) |
Halkla ilişkiler alanındaki teorileri, kavramları, yöntemleri, araçları ve düşünceleri eleştirel olarak tartışabilmek ve yorumlayabilmek. |
|
12) |
Halkla ilişkiler, pazarlama iletişimi, ikna edici iletişim, iletişim yönetimi ve kurumsal iletişim alanlarında bilgi ve iletişim teknolojilerini ve bilgisayar yazılımlarını yetkin olarak kullanabilmek. |
|
13) |
Pazarlama faaliyetlerini, ekonomiyi, iş hukukunu ve küresel işletme uygulamalarını açıklayabilmek ve tanımlayabilmek. |
|
14) |
Halkla ilişkilerin ulusal ve uluslar arası, sosyal ve kültürel boyutlarını tanımak ve anlamak. |
|