Hafta |
Konu |
Ön Hazırlık |
1) |
Kursa giriş: Kılavuzlar, Müfredat ve Materyaller
Alfabe |
|
2) |
*Introduction
into german language
*Prepositions “in”,”aus”
*W-Questions (“Wie”,”Wo,”Woher”)
*sein / wohnen
|
|
3) |
*Countries
*Languages
*The numbers
*The Verb “sein”
*Conjugation of verbs
|
|
4) |
*Hobiler
*Hafta içi
*Fiiller ve şahıs zamirleri (er,sie,es)
*der-die –das
*Evet/Hayır Soruları |
|
5) |
*Freunde, Kollegen
*Medeni durum ve ich
* Fiiller ve şahıs zamirleri
SINAV 1 |
|
6) |
*Freunde Kollegen ve ben
*çoğul biçim
*haben |
|
7) |
*Freunde Kollegen
ve ben
*Belirsiz Artikeller
*Olumsuz Makale |
|
8) |
* Der Stadt'ta
* Zorunluluk ve zorunluluk |
|
9) |
*Guten
iştah açıcı
*Cümle içindeki konum |
|
10) |
Saatler, ayrılabilen filer; zaman belirten edatlar: am, um, von ... bis, Konu: Günüm, Konuşma: Açılış saatleri |
Ünite 5 |
11) |
*Guten
iştah
* “mögen” fiili
SINAV 2 |
|
12) |
Belirli ve belirsiz artikelin yalın hali ve ihali, fiil, çekimi: nehmen, Konu: Boş zamanı, Konuşma: Hava durumu |
Ünite 6 |
13) |
Ja/nein/doch, fiil çekimi: möchten, lesen, treffen, fahren, schlafen |
Ünite 6 |
14) |
Genel Tekrar |
|
|
Dersin Program Kazanımlarına Etkisi |
Katkı Payı |
1) |
Stratejik düşünme, profesyonel yazım, etik uygulamalar ve geleneksel ve yeni medyanın yenilikçi kullanımına odaklanarak öğrencileri iletişim profesyonelleri olmak üzere hazırlamak. |
|
2) |
Durum analizi, hedef kitle, amaçlar, stratejiler ve taktikler gibi temel planlama bileşenlerini içeren etkili halkla ilişkiler planları yaratabilmek. |
|
3) |
Kitle iletişimine, tüketici davranışlarına, psikolojiye, iknaya, sosyolojiye, pazarlamaya ve ilgili diğer alanlarla ilgili teorik kavramları halkla ilişkilerin işleyiş süreçlerini anlayabilmek için kullanabilmek. |
|
4) |
Halkla ilişkiler, ikna edici iletişim, iletişim yönetimi ve kurumsal iletişim gibi alanlardaki olguların ve gerçeklerin arasındaki ilişki ile ilgili problemleri açıklayabilmek ve tanımlayabilmek |
|
5) |
İkna, itibar yönetimi ve kurumsal iletişim gibi alanlarda birincil ve ikincil araştırma verilerini analiz edebilmek. |
|
6) |
Makale, basın bülteni, el ilanı, broşür ve ilan gibi materyalleri farklı hedef kitleler, mecralar ve ortamlar için araştırabilmek, yazabilmek, tasarlayabilmek. |
|
7) |
İletişimin temel teorilerini ve işin gerektirdiği güvenlik uygulamalarını farklı türde halkla ilişkiler süreçleri ve kampanyalarında uygulayabilmek. |
|
8) |
İtibar, çalışan ilişkileri, liderlik ve benzeri kurumsal uygulamalarda yaratıcı ve ikna edici yönetim becerileri geliştirmek. |
|
9) |
Halkla ilişkiler süreçlerinde verilen senaryolara çözümler üretilirken bireysel ya da grup olarak sorumluluk alabilmek. |
|
10) |
Kurum kültürünün işleyiş şekillerini anlayabilmek ve çalışanların ve liderlerin birer iletişim aracı olarak mesajları nasıl yarattığını anlayabilmek. |
|
11) |
Halkla ilişkiler alanındaki teorileri, kavramları, yöntemleri, araçları ve düşünceleri eleştirel olarak tartışabilmek ve yorumlayabilmek. |
|
12) |
Halkla ilişkiler, pazarlama iletişimi, ikna edici iletişim, iletişim yönetimi ve kurumsal iletişim alanlarında bilgi ve iletişim teknolojilerini ve bilgisayar yazılımlarını yetkin olarak kullanabilmek. |
|
13) |
Pazarlama faaliyetlerini, ekonomiyi, iş hukukunu ve küresel işletme uygulamalarını açıklayabilmek ve tanımlayabilmek. |
|
14) |
Halkla ilişkilerin ulusal ve uluslar arası, sosyal ve kültürel boyutlarını tanımak ve anlamak. |
|