Hafta |
Konu |
Ön Hazırlık |
1) |
Kursa giriş: Kılavuzlar, Müfredat ve Materyaller
Alfabe |
|
2) |
*Introduction
into german language
*Prepositions “in”,”aus”
*W-Questions (“Wie”,”Wo,”Woher”)
*sein / wohnen
|
|
3) |
*Countries
*Languages
*The numbers
*The Verb “sein”
*Conjugation of verbs
|
|
4) |
*Hobiler
*Hafta içi
*Fiiller ve şahıs zamirleri (er,sie,es)
*der-die –das
*Evet/Hayır Soruları |
|
5) |
*Freunde, Kollegen
*Medeni durum ve ich
* Fiiller ve şahıs zamirleri
SINAV 1 |
|
6) |
*Freunde Kollegen ve ben
*çoğul biçim
*haben |
|
7) |
*Freunde Kollegen
ve ben
*Belirsiz Artikeller
*Olumsuz Makale |
|
8) |
* Der Stadt'ta
* Zorunluluk ve zorunluluk |
|
9) |
*Guten
iştah açıcı
*Cümle içindeki konum |
|
10) |
Saatler, ayrılabilen filer; zaman belirten edatlar: am, um, von ... bis, Konu: Günüm, Konuşma: Açılış saatleri |
Ünite 5 |
11) |
*Guten
iştah
* “mögen” fiili
SINAV 2 |
|
12) |
Belirli ve belirsiz artikelin yalın hali ve ihali, fiil, çekimi: nehmen, Konu: Boş zamanı, Konuşma: Hava durumu |
Ünite 6 |
12) |
Revizyon |
|
13) |
Ja/nein/doch, fiil çekimi: möchten, lesen, treffen, fahren, schlafen |
Ünite 6 |
13) |
Revizyon |
|
14) |
Genel Tekrar |
|
|
Dersin Program Kazanımlarına Etkisi |
Katkı Payı |
1) |
Sorun tespit etmek ve doğru soruları sorabilmek |
3 |
2) |
Problem çözme becerisine sahip olmak ve bunun için gerekli analitik yaklaşımları geliştirebilmek |
|
3) |
İş süreçlerini ayıt edebilmek ve süreç tasarlama, planlama ve uygulama bilgisine sahip olmak. |
|
4) |
Lojistik yönetimi alanında gerekli bilgi ve iletişim teknolojileri araçlarını kullanmak. |
|
5) |
Lojistik kavramının bileşenlerini ayırt edebilme, ve uyum halinde bir bütün oluşturmasının önemini anlamak. |
|
6) |
İş hayatında üretkenliği artırmaya yönelik gereksinimlerin farkında olmnak |
|
7) |
Karmaşık durumlar karşısında yenilikçi ve yaratıcı düşünce yapısına sahip olmak |
4 |
8) |
Hem yerel hem uluslararası boyutta düşünce ve davranış geliştirebilmek |
|
9) |
Küreselleşme ve Lojistik Yönetimi arasındaki çift yönlü etkileşimi anlamak ve verimli bir yönetim için kullanmak. |
|
10) |
En az bir yabancı dili akademik ve günlük iletişimde kullanabilmek |
2 |
11) |
İş etiğinin önemini kavramak, iş etiğini akademik dünyanın ve iş hayatının temel ögesi olarak uygulamak |
|