Hafta |
Konu |
Ön Hazırlık |
1) |
İlk temas. Fransızca, Fransızlar, Fransa |
FESTIVAL 1 / Méthode de français |
2) |
L1 Kendini tanıtmak |
FESTIVAL 1 / Méthode de français |
3) |
L1 Kendini tanıtmak |
FESTIVAL 1 / Méthode de français |
4) |
L2 Kendi hakkında bilgiler verebilmek |
FESTIVAL 1 / Méthode de français |
5) |
L3 Başkaları hakkında bilgiler verebilmek |
FESTIVAL 1 / Méthode de français |
6) |
L3 Başkaları hakkında bilgiler verebilmek |
FESTIVAL 1 / Méthode de français |
7) |
L4 Birisi hakkında sorular sorabilmek. Bilan ünite |
FESTIVAL 1 / Méthode de français |
8) |
L5 Geldiği, gittiği ve bulunduğu yer hakkında bilgi verebilmek |
FESTIVAL 1 / Méthode de français |
9) |
L5 Geldiği, gittiği ve bulunduğu yer hakkında bilgi verebilmek |
FESTIVAL 1 / Méthode de français |
10) |
L6 Haftalık ders programı hakkında konuşabilmek |
FESTIVAL 1 / Méthode de français |
11) |
L7 Kullandığı ulaşım araçlarını belirterek yolculuğu hakkında konuşabilmek |
FESTIVAL 1 / Méthode de français |
12) |
Genel tekrar |
FESTIVAL 1 / Méthode de français |
13) |
L8 Yol tarifi yapabilmek |
FESTIVAL 1 / Méthode de français |
14) |
L8 Yol tarifi yapabilmek |
FESTIVAL 1 / Méthode de français |
|
Dersin Program Kazanımlarına Etkisi |
Katkı Payı |
1) |
Sağlık Kurumları Yöneticiliği rol ve işlevlerini yerine getirmek için gerekli kuramsal ve uygulama bilgilerine sahip olmak. |
5 |
2) |
Yönetim uygulamalarında etik ilke ve değerlere uygun davranmayı, temel değer ve sosyal hakların evrenselliğini gözetmek; ilgili yasa, yönetmelik, mevzuat ve mesleki etik kuralları öğrenmek ve uygulamak. |
4 |
3) |
Yaşam boyu öğrenme, sorun çözme ve eleştirel düşünme becerilerini kullanmak. |
3 |
4) |
Sağlık Kurumları Yöneticiliği alanındaki yönetim fonksiyonları süreçlerini (yönetim ve organizasyon, halkla ilişkiler, insan kaynakları, maliyet muhasebesi, pazarlama) tanımlamak. |
5 |
5) |
Toplumsal sorumululuk bilinci ile, interdisipliner anlayış içinde araştırma, proje ve etkinliklerde rol almak. |
2 |
6) |
Birey, aile ve toplumun sağlık eğitim gereksinimlerine yönelik eğitim ve projeler planlama becerisine sahip olmak. |
2 |
7) |
Toplumun tüm sorunlarına duyarlı olmak ve çözüm önerileri üretebilmek. |
2 |
8) |
Güncel, etkin iletişim becerilerini kullanabilmek; diğer meslek grupları ile işbirliği içinde ekip üyesi olarak sorumluluk almak. |
2 |
9) |
Sağlık sistemleri konusunda ve sağlık bilişimi alanında ulusal ve ulusararası kapsamda araştırma, planlama ve uygulama becerisi kazanmak. |
3 |
10) |
Sağlık ve yönetim alanında veritabanları ve bilgi kaynaklarında literatür taraması yapmak, bilgiye erişme ve kullanma becerisi kazanmak. |
3 |
11) |
En az bir yabancı dili kullanarak alanındaki bilgileri izleme ve meslektaşları ile uluslararası düzeyde iletişim ve işbirliği gerçekleştirebilmek. |
2 |
12) |
Çağdaş ve profesyonel kimliği ile meslektaşlarına rol model ve yaşadığı topluma örnek olmak. |
2 |