Hafta |
Konu |
Ön Hazırlık |
1) |
Barok’tan Klasizime geçiş, Sonat formu |
cd |
2) |
J. Haydn ve W. A. Mozart oda Müziği formu |
dvd |
3) |
W. A. Mozart – L. V. Beethoven |
cd dvd |
4) |
Romantik Devrin Genel Tanımı, F.Schubert Lied tanımı |
|
5) |
Alman romantikler R. Schumann, J.Brahms |
cd |
6) |
Fransız Romantikler C.Saint Saens, Cesar Frank, G.Bizet |
|
7) |
Polonyalı Romantik F. Chopin, Polonez, Vals, Mazurka tanımı |
Notaların incelenmesi |
8) |
Macar Romantik F. Lizst Rapsodi tanımı |
cd |
9) |
Rus Romantikler P.İ Tchaykovsky, S.Rachmaninov |
|
10) |
Nordik Romantikler E. Greig , J. Sibelius |
|
11) |
İtalyan Operası G. Rossini, G. Puccini, G. Verdi |
cd , dvd |
12) |
19.YY sonu ve 20.YYın ilk yarısı muzik dünyası C.Debussy, M.Ravel, Carl Orff |
cd |
13) |
Rusya’da S.Prokofiev, I. Stravinsky, D.Shostakovich, Borodin |
dvd |
14) |
Türkiye’de Müzik ve Genel Tekrar |
cd |
15) |
Final Sınavı |
|
16) |
Final Sınavı |
|
|
Dersin Program Kazanımlarına Etkisi |
Katkı Payı |
1) |
Mezun olduktan sonra, öğrenciler araştırma yapmak, araştırma tekniklerini ve araç-gereçlerini kullanmak, sorun çözmek ve etkin bir şekilde iletişebilmek ve iş yerine bu becerilerini aktarmak özelliklerini edinmiş; |
|
2) |
...belirli anahtar meselelerde akıcı bir İngilizce ile tartışma becerisini geliştirmiş; |
|
3) |
...ileri düzeyde bir üslup bilgisi ile yazılı belgeler oluşturma becerisini geliştirmiş; |
|
4) |
...Amerikan ve İngiliz edebiyatı kanonundaki temel yapıtlar hakkında geniş bilgi edinmiş; |
|
5) |
...Amerikan ve İngiliz edebiyatlarının zor ve seçme metinlerinin ileri düzeyde analizlerini, sentezlerini yapıp eleştirme becerisini geliştirmiş; |
|
6) |
...çağdaş Amerikan kültürü hakkında derinlikli bir anlayış geliştirmiş; |
|
7) |
...farklı edebi metinler ve belgeler arasındaki ilişkileri ve önemli bağlantıları kurma ve disiplinler arası bir tavır geliştirme becerisini edinmiş; |
2 |
8) |
...bireysel olarak ya da takım halinde projeler geliştirmeyi öğrenmiş; |
|
9) |
...bilgi ve birikimlerini hayata uygulamayı ve disiplinler arası konularda çözüm üretmek ve araştırmaları sonuca ulaştırma konularında da beceriler edinmiş olacaklardır. |
3 |