Hafta |
Konu |
Ön Hazırlık |
1) |
Antik ve Orta Çağlarda Müzik Gregorien kilise müzikleri |
|
2) |
Gotik Çağ Müzik ve Mimaride Terminoloji |
Gotik Çağ Müzik DVD |
3) |
Üvertür, Orotoryo, ve Madrigal tanımları |
cd |
4) |
Rönesans Çağı etkileri, Terminoloji |
|
5) |
Opera tanımı İnsan seslerinin sınıflandırılması |
dvd |
6) |
Orkestra Çalgılarının tanımı |
|
7) |
Homofoni, Polifoni,Parti ve Partisyon |
Notaların incelenmesi |
8) |
Barok Çağ, Barok Devrin kültürel temelleri |
|
9) |
Bach,Vivaldi, Scarlatti , Barok döneminde Opera |
|
10) |
Oda Müziği ve Süit Tanımları |
|
11) |
Klasik Döneme Genel Bakış. Diğer sanat dalları ile karşılaştırma |
|
12) |
Viyana Kiasikleri Mozart, Haydn, Beethoven |
|
13) |
Senfoni, Konçerto Tanımları |
|
14) |
Genel Tekrar |
|
15) |
Final Sınavı |
|
16) |
Final Sınavı |
|
|
Dersin Program Kazanımlarına Etkisi |
Katkı Payı |
1) |
Mezun olduktan sonra, öğrenciler araştırma yapmak, araştırma tekniklerini ve araç-gereçlerini kullanmak, sorun çözmek ve etkin bir şekilde iletişebilmek ve iş yerine bu becerilerini aktarmak özelliklerini edinmiş; |
|
2) |
...belirli anahtar meselelerde akıcı bir İngilizce ile tartışma becerisini geliştirmiş; |
|
3) |
...ileri düzeyde bir üslup bilgisi ile yazılı belgeler oluşturma becerisini geliştirmiş; |
|
4) |
...Amerikan ve İngiliz edebiyatı kanonundaki temel yapıtlar hakkında geniş bilgi edinmiş; |
|
5) |
...Amerikan ve İngiliz edebiyatlarının zor ve seçme metinlerinin ileri düzeyde analizlerini, sentezlerini yapıp eleştirme becerisini geliştirmiş; |
|
6) |
...çağdaş Amerikan kültürü hakkında derinlikli bir anlayış geliştirmiş; |
|
7) |
...farklı edebi metinler ve belgeler arasındaki ilişkileri ve önemli bağlantıları kurma ve disiplinler arası bir tavır geliştirme becerisini edinmiş; |
2 |
8) |
...bireysel olarak ya da takım halinde projeler geliştirmeyi öğrenmiş; |
|
9) |
...bilgi ve birikimlerini hayata uygulamayı ve disiplinler arası konularda çözüm üretmek ve araştırmaları sonuca ulaştırma konularında da beceriler edinmiş olacaklardır. |
3 |