Hafta |
Konu |
Ön Hazırlık |
1) |
fikri mülkiyet hakkı kavramı |
Trevor Cook (2010) EU Intellectual Property Law. Lionel Bently & Brad Shermnan (2004) Intellectual Property Law David I. Bainbridge (1999) Intellectual Property. |
2) |
uluslararası anlaşmalar ve düzenlemeler |
Trevor Cook (2010) EU Intellectual Property Law. Lionel Bently & Brad Shermnan (2004) Intellectual Property Law David I. Bainbridge (1999) Intellectual Property. |
3) |
patent hukuku ve faydalı model |
Trevor Cook (2010) EU Intellectual Property Law. Lionel Bently & Brad Shermnan (2004) Intellectual Property Law David I. Bainbridge (1999) Intellectual Property. |
4) |
marka hukuku |
Trevor Cook (2010) EU Intellectual Property Law. Lionel Bently & Brad Shermnan (2004) Intellectual Property Law David I. Bainbridge (1999) Intellectual Property. |
5) |
endüstriyel tasarım hukuku |
Trevor Cook (2010) EU Intellectual Property Law. Lionel Bently & Brad Shermnan (2004) Intellectual Property Law David I. Bainbridge (1999) Intellectual Property. |
6) |
coğrafi tanımlar |
Trevor Cook (2010) EU Intellectual Property Law. Lionel Bently & Brad Shermnan (2004) Intellectual Property Law David I. Bainbridge (1999) Intellectual Property. |
7) |
ilgili haklar |
Trevor Cook (2010) EU Intellectual Property Law. Lionel Bently & Brad Shermnan (2004) Intellectual Property Law David I. Bainbridge (1999) Intellectual Property. |
8) |
telif hakkı |
Trevor Cook (2010) EU Intellectual Property Law. Lionel Bently & Brad Shermnan (2004) Intellectual Property Law David I. Bainbridge (1999) Intellectual Property. |
9) |
telif hakkı ve internet |
Trevor Cook (2010) EU Intellectual Property Law. Lionel Bently & Brad Shermnan (2004) Intellectual Property Law David I. Bainbridge (1999) Intellectual Property. |
10) |
fikri mülkiyet hakları ve serbest dolaşım kuralları |
Trevor Cook (2010) EU Intellectual Property Law. Lionel Bently & Brad Shermnan (2004) Intellectual Property Law David I. Bainbridge (1999) Intellectual Property. |
11) |
fikri mülkiyet hakları ve rekabet politikası |
Trevor Cook (2010) EU Intellectual Property Law. Lionel Bently & Brad Shermnan (2004) Intellectual Property Law David I. Bainbridge (1999) Intellectual Property. |
12) |
hakların tüketilmesi |
Trevor Cook (2010) EU Intellectual Property Law. Lionel Bently & Brad Shermnan (2004) Intellectual Property Law David I. Bainbridge (1999) Intellectual Property. |
13) |
fikri mülkiyet hakları ve örnek konular |
Trevor Cook (2010) EU Intellectual Property Law. Lionel Bently & Brad Shermnan (2004) Intellectual Property Law David I. Bainbridge (1999) Intellectual Property. |
14) |
fikri mülkiyet hakları ve örnek konular |
Trevor Cook (2010) EU Intellectual Property Law. Lionel Bently & Brad Shermnan (2004) Intellectual Property Law David I. Bainbridge (1999) Intellectual Property. |
15) |
tekrar |
Trevor Cook (2010) EU Intellectual Property Law. Lionel Bently & Brad Shermnan (2004) Intellectual Property Law David I. Bainbridge (1999) Intellectual Property. |
16) |
final sınavı |
Trevor Cook (2010) EU Intellectual Property Law. Lionel Bently & Brad Shermnan (2004) Intellectual Property Law David I. Bainbridge (1999) Intellectual Property. |
|
Dersin Program Kazanımlarına Etkisi |
Katkı Payı |
1) |
Çocuğun fiziksel, bilişsel, sosyal-duygusal gelişim alanlarını kapsayan, kuramsal ve uygulama bilgisine sahip olmak. |
4 |
2) |
Mesleki uygulamalarda etik ilke ve değerlere uygun davranmak. |
5 |
3) |
Bilgiye ulaşma yollarını etkin bir şekilde kullanarak, yaşam boyu öğrenme ilkesini benimsemek. |
5 |
4) |
Çocuk gelişim evrelerini bilmek ve çocukların bilişsel, duyuşsal, psiko-motor gelişimine uygun model/kuramları kullanabilmek. |
5 |
5) |
Toplumsal sorumluluk bilinciyle, mesleki proje, araştırma ve etkinlikler planlamak, uygulamak ve değerlendirmek. |
5 |
6) |
Çocuk ve ailelere yönelik rehberlik/danışmanlık çalışmalarında etkin iletişim yöntemlerini kullanabilmek. |
3 |
7) |
Çocuğun gelişim evrelerini dikkate alarak, çocuk ve aile sorunlarına duyarlı olmak, kişilik kazandırıcı ve hayata hazırlayıcı eğitim ve öğretim yöntemlerini uygulamak. |
5 |
8) |
Çocuğun gelişim evrelerine uygun olarak eğitim ve iletişim materyalleri kullanmak, eğitim ortamı düzenlemek. |
5 |
9) |
Çocuk gelişimi ve eğitimi alanında interdisipliner bir yaklaşımla sorumluluk almak, bilişim teknolojilerini kullanmak, proje ve etkinliklerde bulunmak. |
5 |
10) |
Çocuk sağlığı gelişimine özgü araştırma alanlarında bilgi teknolojilerini kullanmak. |
5 |
11) |
En az bir yabancı dil kullanarak alanındaki bilgileri izlemek ve meslektaşları ile uluslararası düzeyde iletişim ve işbirliği gerçekleştirebilmek. |
5 |
12) |
Çocuk gelişimi alanında edindiği ileri düzeydeki bilgileri kullanarak, çağdaş ve profesyonel kimliği ile meslektaşları ve topluma örnek olmak. |
5 |