| Hafta |
Konu |
Ön Hazırlık |
| 1) |
Derse Giriş |
|
| 2) |
Amerikan Bağımsızlık Savaşı |
Okuma |
| 3) |
Amerikan İç Savaşı |
Okuma |
| 4) |
Amerikanlılar ve Yerliler Arasındaki Savaşlar I |
Okuma |
| 5) |
Amerikalılar ve Yerliler Arasındaki Savaşlar II |
Okuma |
| 6) |
Amerika-Meksika Savaşı |
Okuma |
| 7) |
Birinci Dünya Savaşı ve Amerika I |
Okuma |
| 8) |
Film Gösterimi ve Tartışma- Belgesel, Birinci Dünya Savaşı ve America |
|
| 9) |
Birinci Dünya Savaşı sonrası America |
Okuma |
| 10) |
İkinci Dünya Savaşı ve Amerika |
Okuma |
| 11) |
İkinci Dünya Savaşı sonrası Amerika |
Okuma |
| 12) |
Soğuk Savaş |
Okuma |
| 13) |
Vietnam Savaşı |
Okuma |
| 14) |
Amerika ve Orta Doğu I |
Okuma |
| 15) |
Final Sınavı |
|
| 16) |
Final Sınavı |
|
| |
Dersin Program Kazanımlarına Etkisi |
Katkı Payı |
| 1) |
Stratejik düşünme, profesyonel yazım, etik uygulamalar ve geleneksel ve yeni medyanın yenilikçi kullanımına odaklanarak öğrencileri iletişim profesyonelleri olmak üzere hazırlamak |
2 |
| 2) |
Reklamcılık, İkna Edici İletişim, Marka Yönetimi gibi alanlardaki olguların ve gerçeklerin arasındaki ilişki ile ilgili problemleri açıklayabilmek ve tanımlayabilmek |
|
| 3) |
Reklamcılık alanındaki teorileri, kavramları, yöntemleri, araçları ve düşünceleri eleştirel olarak tartışabilmek ve yorumlayabilmek |
|
| 4) |
Reklamcılık alanındaki yenilikleri takip edebilmek ve yorumlayabilmek |
|
| 5) |
Alanda merak ettikleri konu doğrultusunda bilimsel bir bakış açısı sergileyebilmek |
|
| 6) |
Geliştirdikleri bilimsel bakış açısı ile alanın ihtiyaçlarını ve sorunlarını çözebilmek |
|
| 7) |
Reklamcılık alanında yer alan tüm dinamikleri tanımak ve anlamak |
|
| 8) |
Pratik alanda reklamcılık açısından karşılaşılan sorunları analiz ederek, çözümler üretebilmek |
|