Hafta |
Konu |
Ön Hazırlık |
1) |
Müzik videosu prodüğksiyonuna giriş |
|
2) |
Müzik videosu tarihçesi |
|
3) |
Türkiye'de müzik videosu sektörü |
|
4) |
Müzik videosu üretiminin temel öğeleri |
|
5) |
Müzik videosunda ritim ve hareket. Müziğin sinematografiyle ifadesi. |
|
6) |
Bir müzik videosu tasarlama. Öğrenci projeleri üzerinde çalışma |
Seçilen bir şarkı için müzik videosu tasarlanacak. Sinopsis yazılacak |
7) |
Öğrencilerin müzik videosu projeleri üzerinde çalışma |
Önceki derste yapılan eleştiriler üzerinden müzik videosu sinopsisi düzeltilecek ve süreli sahne listesi hazırlanacak. |
8) |
Müzik videosu teklif dosyasının hazırlanması |
Üzerinde çalışılan müzik videosu için teklif dosyası taslağı hazırlama |
9) |
Öğrencilerin üzerinde çalışılan müzik videosu için teklif dosyası sunumları |
Üzerinde çalışılan müzik videosu için teklif dosyası hazırlama |
10) |
Öğrencilerin yaptıkları çekimler üzerinde çalışma. Gerek duyulan extra çekimlerin belirlenmesi. |
Müzik videosunun çekimi |
11) |
Öğrencilerin müzik videosu çekimleri üzerinde çalışma |
Müzik videosu projesi için gerek duyulan extra çekimlerin yapılması |
12) |
Montaj |
Müzik videosu için görüntülerin aktarılması ve seçkinin yapılması |
13) |
Öğrencilerin müzik videosu kaba kurgu sunumları |
Müzik videosu için kaba kurgunun hazırlanması |
14) |
Müzik videosu proje sunumları |
Müzik videosu projelerinin tamamlanması |
|
Dersin Program Kazanımlarına Etkisi |
Katkı Payı |
1) |
Mesleki rol ve işlevlerini yerine getirmek için gerekli kuramsal ve uygulama bilgilerine sahip olmak. |
2 |
2) |
Mesleki uygulamalarında etik ilke ve değerlere uygun davranmayı, temel değer ve sosyal hakların evrenselliğini gözetmek. |
1 |
3) |
Yaşam boyu öğrenme, sorun çözme ve eleştirel düşünme becerilerini kullanmak. |
4 |
4) |
Sağlığın korunması, geliştirilmesi ve bakımda, ilgili model/kuramları kullanarak, Fizyoterapi ve Rehabilitasyon gerektiren durumlarda kanıta dayalı uygulamaları tanımlamak ve problem çözme yöntemlerini belirlemek. |
1 |
5) |
Toplumsal sorumluluk bilinci ile, interdisipliner anlayış içinde araştırma, proje ve etkinliklerde rol almak. |
3 |
6) |
Birey, aile ve toplumun sağlık eğitim gereksinimlerine yönelik eğitim ve danışmanlık becerisine sahip olmak. |
1 |
7) |
Toplumun sağlık sorunlarına duyarlı olmak ve çözüm önerileri üretebilmek. |
3 |
8) |
Güncel, etkili iletişim becerilerini kullanabilmek. |
5 |
9) |
Fizyoterapi ve Rehabilitasyon uygulamaları için gerekli olan modern alet, teknik ve modaliteleri seçme ve kullanma becerisi; sağlık bilişimi teknolojilerini etkin düzeyde kullanma becerisi kazanmak. |
1 |
10) |
Sağlık bilimlerine yönelik veritabanları ve bilgi kaynaklarında literatür taraması yapmak, bilgiye erişme ve kullanma becerisi kazanmak. |
1 |
11) |
En az bir yabancı dili kullanarak alanındaki bilgileri izleme ve meslektaşları ile uluslararası düzeyde iletişim ve işbirliği gerçekleştirebilmek. |
1 |
12) |
Çağdaş ve profesyonel kimliği ile meslektaşlarına rol model ve yaşadığı topluma örnek olmak. |
4 |