Hafta |
Konu |
Ön Hazırlık |
1) |
Müzik videosu prodüğksiyonuna giriş |
|
2) |
Müzik videosu tarihçesi |
|
3) |
Türkiye'de müzik videosu sektörü |
|
4) |
Müzik videosu üretiminin temel öğeleri |
|
5) |
Müzik videosunda ritim ve hareket. Müziğin sinematografiyle ifadesi. |
|
6) |
Bir müzik videosu tasarlama. Öğrenci projeleri üzerinde çalışma |
Seçilen bir şarkı için müzik videosu tasarlanacak. Sinopsis yazılacak |
7) |
Öğrencilerin müzik videosu projeleri üzerinde çalışma |
Önceki derste yapılan eleştiriler üzerinden müzik videosu sinopsisi düzeltilecek ve süreli sahne listesi hazırlanacak. |
8) |
Müzik videosu teklif dosyasının hazırlanması |
Üzerinde çalışılan müzik videosu için teklif dosyası taslağı hazırlama |
9) |
Öğrencilerin üzerinde çalışılan müzik videosu için teklif dosyası sunumları |
Üzerinde çalışılan müzik videosu için teklif dosyası hazırlama |
10) |
Öğrencilerin yaptıkları çekimler üzerinde çalışma. Gerek duyulan extra çekimlerin belirlenmesi. |
Müzik videosunun çekimi |
11) |
Öğrencilerin müzik videosu çekimleri üzerinde çalışma |
Müzik videosu projesi için gerek duyulan extra çekimlerin yapılması |
12) |
Montaj |
Müzik videosu için görüntülerin aktarılması ve seçkinin yapılması |
13) |
Öğrencilerin müzik videosu kaba kurgu sunumları |
Müzik videosu için kaba kurgunun hazırlanması |
14) |
Müzik videosu proje sunumları |
Müzik videosu projelerinin tamamlanması |
|
Dersin Program Kazanımlarına Etkisi |
Katkı Payı |
1) |
Sağlık bakımı alanında kuramsal ve kanıta dayalı uygulamalar doğrultusunda, bütüncül bir anlayışla hemşirelik bakımını planlamak ve değerlendirmek. |
|
2) |
Hemşirelik uygulamalarında etik ilke ve değerlere uygun davranmak. |
|
3) |
Yaşam boyu öğrenme, sorun çözme ve eleştirel düşünme becerilerini kullanmak. |
|
4) |
Sağlığın korunması, geliştirilmesi ve bakımda Hemşirelik model/kuramlarını kulanmak. |
|
5) |
Toplumsal sorumluluk bilinci ile, interdisipliner anlayış içinde araştırma, proje ve etkinliklerde rol almak. |
|
6) |
Birey, aile ve toplumun sağlık eğitim gereksinimlerine yönelik eğitim ve danışmanlık becerisine sahip olmak. |
|
7) |
Toplumun sağlık sorunlarına duyarlı olmak ve çözüm önerileri üretebilmek. |
|
8) |
Hemşirelik uygulamalarında kişilerarası ve kültürlerarası iletişim becerilerini etkili kullanabilmek. |
|
9) |
Hemşirelik uygulama ve araştırmalarında bilişim ve bakım teknolojilerini kullanabilmek. |
|
10) |
Sağlık bilimlerine yönelik veritabanları ve bilgi kaynaklarında literatür taraması yapmak, bilgiye erişme ve kullanma becerisi kazanmak. |
|
11) |
En az bir yabancı dili kullanarak alanındaki bilgileri izleme ve meslektaşları ile uluslararası düzeyde iletişim ve işbirliği gerçekleştirebilmek. |
|
12) |
Sağlık hizmetleri ve hemşirelik mesleğinin gelişimine katkı sağlayacak etkinliklerde sorumluluk almak ve öncülük etmek. |
|