Hafta |
Konu |
Ön Hazırlık |
1) |
Kurumsal görsel kimlik tasarımına giriş. |
|
2) |
Kurumsal görsel kimlik tasaramının prepsipleri |
|
3) |
Tasarım ve kurumsal stratejinin prensipleri.
Adobe programları ile çalışmalar. (PhotoShop & Illustrator) |
|
4) |
Yaratıcılık kavramının perspektifi.
Adobe programları ile çalışmalar. (PhotoShop & Illustrator) |
|
5) |
Kurumsal marka tasarımı.
Adobe programları ile çalışmalar. (PhotoShop & Illustrator)
1. Ödev için teslim zamanı. |
|
6) |
Tasarım süreci ve metodoloji.
Adobe programları ile çalışmalar. (PhotoShop & Illustrator) |
|
7) |
Örnek tasarımların incelenmesi |
|
8) |
Tasarım projesine hazırlık.
Adobe programları ile çalışmalar. (PhotoShop & Illustrator) |
|
9) |
Çözümden, değerlendirmeye. |
|
10) |
Tasarım projesine hazırlık.
Adobe programları ile çalışmalar. (PhotoShop & Illustrator) |
|
11) |
Ürün ve kurumsal tasarım. |
|
12) |
Tasarım projesine hazırlık.
Adobe programları ile çalışmalar. (PhotoShop & Illustrator)
2. Ödev için teslim zamanı. |
|
13) |
Tasarım projesine hazırlık.
Adobe programları ile çalışmalar. (PhotoShop & Illustrator) |
|
14) |
Final sınavı için tekrar. |
|
|
Dersin Program Kazanımlarına Etkisi |
Katkı Payı |
1) |
İşletme yönetimi alanında edindiği teorik bilgileri çalışma hayatında kullanır. |
|
2) |
İşletmenin yönetim fonksiyonlarını kullanabilme yeteneğine sahip olur ve yeni yönetim tekniklerini takip eder. |
|
3) |
İşletmenin hukuki sorumluluklarını yerine getirebilecek, ilgili mevzuatı takip edip uygulayabilecek bilgi ve donanıma sahip olur. |
|
4) |
Alanının gerektirdiği düzeyde bilişim ve iletişim teknolojilerini kullanır, teknolojik değişiklikleri takip ederek yeni teknolojileri işletme sistemlerine uyarlar. |
|
5) |
Mesleki uygulamalarda karşılaşılan sorunları tanımlar, analiz eder ve çözüm önerileri getirir. |
|
6) |
İşletmenin finansal analizini yaparak finansal sorunlarına çözüm önerileri getirir. |
|
7) |
İşletmenin insan kaynaklarını işletme amaçları doğrultusunda verimli biçimde çalışmasını ve gelişmesini sağlar. |
|
8) |
Üretim ve pazarlamanın temel işlevlerini bir bütün olarak kavrar, yeni üretim ve pazarlama tekniklerini uygular. |
|
9) |
İşletmelerde maliyet hesaplamalarını yapar, muhasebe kayıtlarını tutar, mali tabloları hazırlar ve yorumlar. |
|
10) |
Piyasanın ihtiyaç duyduğu nitelikli elemanlarda aranan mesleki etik değerlere sahip olur, yazılı ve sözlü iletişimde Türk dilini etkin kullanır; alanıyla ilgili uluslararası yazışmaları yapabilecek mesleki yabancı dil bilgisine sahiptir. |
|
11) |
Mesleği ile ilgili ulusal ve uluslar arası çerçevede güncel ve ekonomik gelişmeleri takip eder ve uygular. |
2 |