Hafta |
Konu |
Ön Hazırlık |
1) |
Hikaye nedir? Farklı anlatı tarzları. |
|
2) |
Sanatçı tarafından kullanılan görsel hikaye anlatma araçları. |
Ödevler üzerine çalışma. |
3) |
İfade, Tasarı ve Atmosfer. Blade Runner ve Seven’ı anlamak. |
Ödevler üzerine çalışma. |
4) |
Bir senaryoyu parçalamak ve duygusal ritim tasarlamak. |
Ödevler üzerine çalışma. |
5) |
Görsel sistemi ve tüm parçalarını tasarlama. İşbirliği yapılacak diğer sanat dalları. |
Ödevler üzerine çalışma. |
6) |
Dramatik gerilim yaratmak için grafik öğeler kullanarak bir çekim tasarlama. Bir sahnede kapsama yaratmak için dikkat edilmesi gereken her şey. |
Ödevler üzerine çalışma. |
7) |
Ödev değerlendirmesi |
Ödevler üzerine çalışma. |
8) |
Sanat nedir? Zanaat nedir? Toplum, kültür ve hedef izleyici. |
Ödevler üzerine çalışma. |
9) |
Ön-imgeleme. Storyboardlarla çalışma. Ön üretim. |
Ödevler üzerine çalışma. |
10) |
Işık ve kameranın anlatısal kullanımı ve bir görüntü yönetmeni ile çalışmak. Film ve dijital arasındaki karşılaştırma. |
Ödevler üzerine çalışma. |
11) |
TV reklamlarını yönetmek |
Ödevler üzerine çalışma. |
12) |
Müzik videolarını yönetmek. Deneysel film yapımında görsel system. |
Ödevler üzerine çalışma. |
13) |
Üretim tasarlamanın öğeleri.
|
Ödevler üzerine çalışma. |
14) |
Seyircinin bilişsel algısı ve duyguları manipule etmek. |
Final Projesi |
|
Dersin Program Kazanımlarına Etkisi |
Katkı Payı |
1) |
Temel bilgisayar bilgisini geliştirmek, ofis ve paket programların kullanılmasını sağlamak. |
|
2) |
Ortaöğretimde kazanılan yeterlilikler üzerine kurulan temel matematik ile ilgili materyalleri kullanabilme yeteneğine ve bilgi donanımına sahip olmak, |
|
3) |
İmalatta kullanılan makine elemanlarının genel yapılarını ve şekillendirilme özelliklerini tanımak, |
|
4) |
İmalat usullerini ve kesici takım gereçlerini kavrayabilmek, Malzeme, statik, mekanik ve akışkanlar bilim dalında temel bilgileri kavrayabilmek, |
|
5) |
Birleştirme ve hareket elemanlarının imalat resimlerini çizebilmek, bir sistemin komple ve detay yapım resimlerini çizebilmek, |
|
6) |
Temel imalat işlemlerini, tornalama, frezeleme, delme, taşlama ve kaynak teknikleri hakkında bilgi sahibi olmak. Ve bu tezgâhlarda çalışabilecek güvene sahip olmak, |
|
7) |
Bilgisayarlı sayısal kontrollü tezgâhlarda yapılacak işin programını yazabilmek, ve Bilgisayar Destekli çizim yapabilmek, |
|
8) |
Proje raporu hazırlayabilmek, projenin imalatı takip edip, projeyi gerçekleştirebilmek, |
|
9) |
Elektronik devre elemanlarının kullanım alanlarını ve çalışma karakteristiklerini öğrenebilmek. Mikrodenetleyici entegrelerinin programlama mantıklarını kavramak ve programlayabilmek, ayrıca bu programa uygun devre tasarımı yapabilmek. |
|
10) |
Elektrik motorlarının çalışma prensiplerini ve AC-DC analizlerini yapabilmek, |
|
11) |
Bir görsel programlama diline hakimiyet kazandırmak. |
|
12) |
Türk dilini iyi kullanarak etkili iletişim kurabilmek ve meslektaşları ve müşterileriyle iletişim kurabilecek düzeyde yabancı dil bilmek, |
|