Hafta |
Konu |
Ön Hazırlık |
1) |
Hikaye nedir? Farklı anlatı tarzları. |
|
2) |
Sanatçı tarafından kullanılan görsel hikaye anlatma araçları. |
Ödevler üzerine çalışma. |
3) |
İfade, Tasarı ve Atmosfer. Blade Runner ve Seven’ı anlamak. |
Ödevler üzerine çalışma. |
4) |
Bir senaryoyu parçalamak ve duygusal ritim tasarlamak. |
Ödevler üzerine çalışma. |
5) |
Görsel sistemi ve tüm parçalarını tasarlama. İşbirliği yapılacak diğer sanat dalları. |
Ödevler üzerine çalışma. |
6) |
Dramatik gerilim yaratmak için grafik öğeler kullanarak bir çekim tasarlama. Bir sahnede kapsama yaratmak için dikkat edilmesi gereken her şey. |
Ödevler üzerine çalışma. |
7) |
Ödev değerlendirmesi |
Ödevler üzerine çalışma. |
8) |
Sanat nedir? Zanaat nedir? Toplum, kültür ve hedef izleyici. |
Ödevler üzerine çalışma. |
9) |
Ön-imgeleme. Storyboardlarla çalışma. Ön üretim. |
Ödevler üzerine çalışma. |
10) |
Işık ve kameranın anlatısal kullanımı ve bir görüntü yönetmeni ile çalışmak. Film ve dijital arasındaki karşılaştırma. |
Ödevler üzerine çalışma. |
11) |
TV reklamlarını yönetmek |
Ödevler üzerine çalışma. |
12) |
Müzik videolarını yönetmek. Deneysel film yapımında görsel system. |
Ödevler üzerine çalışma. |
13) |
Üretim tasarlamanın öğeleri.
|
Ödevler üzerine çalışma. |
14) |
Seyircinin bilişsel algısı ve duyguları manipule etmek. |
Final Projesi |
|
Dersin Program Kazanımlarına Etkisi |
Katkı Payı |
1) |
AB çalışmaları alanında bilimsel metodları kullanarak veri inceleme, yorumlama ve kanıya varma becerisinin kazanılması. |
2 |
2) |
AB çalışmaları alanında görev yapan yetkilileri ve kurumları bilgilendirme, nicel ve nitel verilerle desteklenen çözüm önerileri üretme ve fikir geliştirme becerisinin kazanılması. |
2 |
3) |
AB çalışmalarının yararlandığı diğer disiplinlerden (siyaset bilimi, uluslararası ilişkiler, hukuk, ekonomi, sosyoloji vb.) faydalanabilme ve bu disiplinler hakkında genel bilgi sahibi olma. |
3 |
4) |
Avrupa Birliği ve AB – Türkiye İlişkileri hakkındaki güncel gelişmeleri değerlendirebilme. |
2 |
5) |
Yazılı ve sözlü iletişimde ve özellikle AB çalışmaları alanında en iyi şekilde İngilizce kullanabilme. |
1 |
6) |
AB Çalışmaları alanında veri toplama, yorumlama, dağıtma ve uygulama süreçlerinde etik, toplumsal ve bilimsel değerler uyarınca hareket etmek. |
1 |
7) |
Avrupa Birliği’nin temellerini, tarihsel gelişimini, kurumlarının işleyişlerini, karar alma sistemini ve ortak politikalarını kavrayabilmek ve analiz edebilmek. |
2 |
8) |
AB'nin içinden geçmekte olduğu yasal, mali ve kurumsal değişiklikleri değerlendirebilmek. |
2 |
9) |
AB genişleme sürecinin ana aktör ve kurumlarını tanıyarak bu sürecin dinamiklerini kavrayabilmek ve Türkiye’nin üyelik sürecini daha önceki genişleme örnekleri ile karşılaştırabilmek. |
2 |
10) |
AB’nin Türkiye’nin siyasi, toplumsal ve ekonomik sistemlerine etkisini analiz edebilmek. |
2 |
11) |
AB 'proje kültürü' ile tanışmak ve AB formatında proje hazırlamaya yönelik becerileri kazanmak. |
2 |
12) |
Uluslararası İlişkiler kuramlarını ve kavramlarını AB'nin tarihi gelişimi ile ilişkilendirebilme. |
3 |