Hafta |
Konu |
Ön Hazırlık |
1) |
Öğrenciler İletişim Fakültesi Sinema TV bölümü ile ilgili bir kamu kuruluşu ya da özel şirkette 30 iş günü süre ile staj yaparlar. Stajlar, sınav ve derslerin olmadığı dönemlerde yapılır. |
|
2) |
Öğrenciler İletişim Fakültesi Sinema TV bölümü ile ilgili bir kamu kuruluşu ya da özel şirkette 30 iş günü süre ile staj yaparlar. Stajlar, sınav ve derslerin olmadığı dönemlerde yapılır. |
|
3) |
Öğrenciler İletişim Fakültesi Sinema TV bölümü ile ilgili bir kamu kuruluşu ya da özel şirkette 30 iş günü süre ile staj yaparlar. Stajlar, sınav ve derslerin olmadığı dönemlerde yapılır. |
|
4) |
Öğrenciler İletişim Fakültesi Sinema TV bölümü ile ilgili bir kamu kuruluşu ya da özel şirkette 30 iş günü süre ile staj yaparlar. Stajlar, sınav ve derslerin olmadığı dönemlerde yapılır.
|
|
5) |
Öğrenciler İletişim Fakültesi Sinema TV bölümü ile ilgili bir kamu kuruluşu ya da özel şirkette 30 iş günü süre ile staj yaparlar. Stajlar, sınav ve derslerin olmadığı dönemlerde yapılır.
|
|
6) |
Öğrenciler İletişim Fakültesi Sinema TV bölümü ile ilgili bir kamu kuruluşu ya da özel şirkette 30 iş günü süre ile staj yaparlar. Stajlar, sınav ve derslerin olmadığı dönemlerde yapılır.
|
|
7) |
Öğrenciler İletişim Fakültesi Sinema TV bölümü ile ilgili bir kamu kuruluşu ya da özel şirkette 30 iş günü süre ile staj yaparlar. Stajlar, sınav ve derslerin olmadığı dönemlerde yapılır.
|
|
8) |
Öğrenciler İletişim Fakültesi Sinema TV bölümü ile ilgili bir kamu kuruluşu ya da özel şirkette 30 iş günü süre ile staj yaparlar. Stajlar, sınav ve derslerin olmadığı dönemlerde yapılır.
|
|
9) |
Öğrenciler İletişim Fakültesi Sinema TV bölümü ile ilgili bir kamu kuruluşu ya da özel şirkette 30 iş günü süre ile staj yaparlar. Stajlar, sınav ve derslerin olmadığı dönemlerde yapılır.
|
|
10) |
Öğrenciler İletişim Fakültesi Sinema TV bölümü ile ilgili bir kamu kuruluşu ya da özel şirkette 30 iş günü süre ile staj yaparlar. Stajlar, sınav ve derslerin olmadığı dönemlerde yapılır.
|
|
11) |
Öğrenciler İletişim Fakültesi Sinema TV bölümü ile ilgili bir kamu kuruluşu ya da özel şirkette 30 iş günü süre ile staj yaparlar. Stajlar, sınav ve derslerin olmadığı dönemlerde yapılır. |
|
12) |
Öğrenciler İletişim Fakültesi Sinema TV bölümü ile ilgili bir kamu kuruluşu ya da özel şirkette 30 iş günü süre ile staj yaparlar. Stajlar, sınav ve derslerin olmadığı dönemlerde yapılır.
|
|
13) |
Öğrenciler İletişim Fakültesi Sinema TV bölümü ile ilgili bir kamu kuruluşu ya da özel şirkette 30 iş günü süre ile staj yaparlar. Stajlar, sınav ve derslerin olmadığı dönemlerde yapılır.
|
|
14) |
Öğrenciler İletişim Fakültesi Sinema TV bölümü ile ilgili bir kamu kuruluşu ya da özel şirkette 30 iş günü süre ile staj yaparlar. Stajlar, sınav ve derslerin olmadığı dönemlerde yapılır.
|
|
15) |
Öğrenciler İletişim Fakültesi Sinema TV bölümü ile ilgili bir kamu kuruluşu ya da özel şirkette 30 iş günü süre ile staj yaparlar. Stajlar, sınav ve derslerin olmadığı dönemlerde yapılır. |
|
|
Dersin Program Kazanımlarına Etkisi |
Katkı Payı |
1) |
Dünyayı ve toplumu anlamaya yönelik sosyal bilimlerin ve güzel sanatların kuramsal ve analitik temel kavramlarına ve yöntemlerine aşina olmak |
1 |
2) |
Farklı medyalara ve sanat dallarına ilişkin temel bilgilere hâkim |
1 |
3) |
Sesli-hareketli görüntü mecralarında dünyada ve Türkiye’deki tarihsel birikime ve yeni gelişmelere hâkim |
2 |
4) |
Dünyada ve Türkiye’deki sesli-hareketli görüntü diline ve estetiğine hâkim |
1 |
5) |
Kurmaca olan ve olmayan bir sesli hareketli görüntü ürününde kullanılabilecek bir anlatı oluşturabilen |
2 |
6) |
Çekime hazır bir senaryo yazabilen |
2 |
7) |
Mevcut bir senaryoyu photoboardlaştırıp, kamera, ışık ve diğer gerekli teçhizatı kullanarak çekimini gerçekleştirebilen |
4 |
8) |
Çekilmiş görüntüleri dijital ortama aktararak kurgulayabilen ve diğer post-prodüksiyon işlemlerini yapabilen |
4 |
9) |
Belgesel nitelikli bir sesli-hareketli görüntü ürününü ön hazırlık, çekim, kurgu ve post-prodüksiyon aşamalarıyla birlikte hazırlayabilen |
|
10) |
Televizyon ve radyo mecralarına özgü sesli-hareketli görüntü ürünlerini ön hazırlık, çekim, kurgu ve post-prodüksiyon aşamalarıyla birlikte hazırlayabilen |
2 |
11) |
Bir sesli-hareketli görüntü ürününü görsel-işitsel dili ve anlatısı açısından anlamlandırabilecek, eleştirel yaklaşabilecek ve bu yaklaşımlarını yazılı olarak ifade edebilecek kültürel ve kuramsal analitik donanıma sahip |
1 |
12) |
Etik ve toplumsal sorumluluk duygusuna sahip |
5 |