| Ders Notları / Kitaplar: |
Fundamentals of Financial Management, J. Van Horne/J.M. Wachowicz Jr.
Sheridan Titman, Arthur J. Keown, John D. Martin; Financial Management Principles and Applications, Eleventh Edition, Prentice Hall, London, 2011.
Financial Management, E. F. Brigham- L.C. Gapenski Essentials of corporate finance, Ross/Westerfield/Jordan
|
| Diğer Kaynaklar: |
Fundamentals of Financial Management, J. Van Horne/J.M. Wachowicz Jr.
Sheridan Titman, Arthur J. Keown, John D. Martin; Financial Management Principles and Applications, Eleventh Edition, Prentice Hall, London, 2011.
Financial Management, E. F. Brigham- L.C. Gapenski Essentials of corporate finance, Ross/Westerfield/Jordan
|
| |
Dersin Program Kazanımlarına Etkisi |
Katkı Payı |
| 1) |
Lisans düzeyi yeterliliklerine dayalı olarak, aynı veya farklı bir alanda bilgilerini uzmanlık düzeyinde geliştirebilme ve derinleştirebilme. |
5 |
| 2) |
Alanının ilişkili olduğu disiplinler arası etkileşimi kavrayabilme. |
4 |
| 3) |
Alanında edindiği uzmanlık düzeyindeki kuramsal ve uygulamalı bilgileri kullanabilme. |
3 |
| 4) |
Alanında edindiği bilgileri farklı disiplin alanlarından gelen bilgilerle bütünleştirerek yorumlayabilme ve yeni bilgiler oluşturabilme, |
5 |
| 5) |
Alanı ile ilgili karşılaşılan sorunları araştırma yöntemlerini kullanarak çözümleyebilme. |
4 |
| 6) |
Alanındaki güncel gelişmeleri ve kendi çalışmalarını, nicel ve nitel veriler ile destekleyerek alanındaki ve alan dışındaki gruplara, yazılı, sözlü ve görsel olarak sistemli biçimde aktarabilme. |
5 |
| 7) |
Sosyal ilişkileri ve bu ilişkileri yönlendiren normları eleştirel bir bakış açısıyla incelemeyebilme, geliştirebilme ve gerektiğinde değiştirmek üzere harekete geçebilme. |
4 |
| 8) |
Alanında edindiği uzmanlık düzeyindeki bilgi ve becerileri eleştirel bir yaklaşımla değerlendirebilme ve öğrenmesini yönlendirebilme. |
5 |
| 9) |
Alanı ile ilgili verilerin toplanması, yorumlanması, uygulanması ve duyurulması aşamalarında toplumsal, bilimsel, kültürel ve etik değerleri gözeterek denetleyebilme ve bu değerleri öğretebilme. |
4 |
| 10) |
Alanı ile ilgili konularda strateji, politika ve uygulama planları geliştirebilme ve elde edilen sonuçları, kalite süreçleri çerçevesinde değerlendirebilme. |
5 |
| 11) |
Alanında özümsedikleri bilgiyi, problem çözme ve/veya uygulama becerilerini, disiplinlerarası çalışmalarda kullanabilme. |
5 |
| 12) |
Alanı ile ilgili uzmanlık gerektiren bir çalışmayı bağımsız olarak yürütebilme. |
4 |
| 13) |
Alanı ile ilgili uygulamalarda karşılaşılan ve öngörülemeyen karmaşık sorunların çözümü için yeni stratejik yaklaşımlar geliştirebilme ve sorumluluk alarak çözüm üretebilme. |
4 |
| 14) |
Alanı ile ilgili sorunların çözümlenmesini gerektiren ortamlarda liderlik yapabilme |
5 |