Hafta |
Konu |
Ön Hazırlık |
1) |
Giriş |
|
2) |
Pazarlama, iletişim, pazarlama iletişimi, bütünleşik pazarlama iletişimi nedir? |
Don Schultz, Charles H. Patti & Philip J. Kitchen (eds.) The Evolution of Integrated Marketing Communications: The Customerdriven Marketplace (Routledge, 2011) |
3) |
Bütünleşik Pazarlama İletişimi Planı |
Don Schultz, Charles H. Patti & Philip J. Kitchen (eds.) The Evolution of Integrated Marketing Communications: The Customerdriven Marketplace (Routledge, 2011) |
4) |
Reklam |
Don Schultz, Charles H. Patti & Philip J. Kitchen (eds.) The Evolution of Integrated Marketing Communications: The Customerdriven Marketplace (Routledge, 2011) |
5) |
Pazarlama İletişimi Nereye Gidiyor? |
Don Schultz, Charles H. Patti & Philip J. Kitchen (eds.) The Evolution of Integrated Marketing Communications: The Customerdriven Marketplace (Routledge, 2011) |
6) |
Reklam Ortamları (Geleneksel Medya, Dijital Medya) |
Don Schultz, Charles H. Patti & Philip J. Kitchen (eds.) The Evolution of Integrated Marketing Communications: The Customerdriven Marketplace (Routledge, 2011) |
7) |
Ara sınav |
|
8) |
Halkla İlişkiler |
Don Schultz, Charles H. Patti & Philip J. Kitchen (eds.) The Evolution of Integrated Marketing Communications: The Customerdriven Marketplace (Routledge, 2011) |
9) |
Kişisel Satış |
Tony Yeshin, Integrated Marketing Communications: The Holistic Approach (ButterworthHeinemann, 2012) |
10) |
Satış Promosyon |
Tony Yeshin, Integrated Marketing Communications: The Holistic Approach (ButterworthHeinemann, 2012) |
11) |
Doğrudan Pazarlama |
Tony Yeshin, Integrated Marketing Communications: The Holistic Approach (ButterworthHeinemann, 2012) |
12) |
İletişim Öğeleri Olarak Pazarlama Karması |
Tony Yeshin, Integrated Marketing Communications: The Holistic Approach (ButterworthHeinemann, 2012) |
13) |
Sergiler ve Ticari Etkinlikler |
Tony Yeshin, Integrated Marketing Communications: The Holistic Approach (ButterworthHeinemann, 2012) |
14) |
Tekrar |
|
15) |
Final sınavı |
|
|
Dersin Program Kazanımlarına Etkisi |
Katkı Payı |
1) |
Lisans düzeyi yeterliliklerine dayalı olarak, aynı veya farklı bir alanda bilgilerini uzmanlık düzeyinde geliştirebilme ve derinleştirebilme. |
4 |
2) |
Pazarlama alanında edindiği uzmanlık düzeyindeki kuramsal ve uygulamalı bilgileri kullanabilme. |
4 |
3) |
Pazarlama alanı ile ilgili uygulamalarda karşılaşılan ve öngörülemeyen karmaşık sorunların çözümü için yeni stratejik yaklaşımlar geliştirebilme ve sorumluluk alarak çözüm üretebilme. |
4 |
4) |
Pazarlama alanında edindiği uzmanlık düzeyindeki bilgi ve becerileri eleştirel bir yaklaşımla değerlendirebilme ve öğrenmesini yönlendirebilme. |
4 |
5) |
Pazarlama alanındaki güncel gelişmeleri ve kendi çalışmalarını, nicel ve nitel veriler ile destekleyerek alanındaki ve alan dışındaki gruplara, yazılı, sözlü ve görsel olarak sistemli biçimde aktarabilme |
4 |
6) |
Pazarlama alanı ile ilgili konularda strateji, politika ve uygulama planları geliştirebilme ve elde edilen sonuçları, kalite süreçleri çerçevesinde değerlendirebilme. |
4 |