Hafta |
Konu |
Ön Hazırlık |
1) |
Giriş |
|
2) |
Pazarlama, iletişim, pazarlama iletişimi, bütünleşik pazarlama iletişimi nedir? |
Don Schultz, Charles H. Patti & Philip J. Kitchen (eds.) The Evolution of Integrated Marketing Communications: The Customerdriven Marketplace (Routledge, 2011) |
3) |
Bütünleşik Pazarlama İletişimi Planı |
Don Schultz, Charles H. Patti & Philip J. Kitchen (eds.) The Evolution of Integrated Marketing Communications: The Customerdriven Marketplace (Routledge, 2011) |
4) |
Reklam |
Don Schultz, Charles H. Patti & Philip J. Kitchen (eds.) The Evolution of Integrated Marketing Communications: The Customerdriven Marketplace (Routledge, 2011) |
5) |
Pazarlama İletişimi Nereye Gidiyor? |
Don Schultz, Charles H. Patti & Philip J. Kitchen (eds.) The Evolution of Integrated Marketing Communications: The Customerdriven Marketplace (Routledge, 2011) |
6) |
Reklam Ortamları (Geleneksel Medya, Dijital Medya) |
Don Schultz, Charles H. Patti & Philip J. Kitchen (eds.) The Evolution of Integrated Marketing Communications: The Customerdriven Marketplace (Routledge, 2011) |
7) |
Ara sınav |
|
8) |
Halkla İlişkiler |
Don Schultz, Charles H. Patti & Philip J. Kitchen (eds.) The Evolution of Integrated Marketing Communications: The Customerdriven Marketplace (Routledge, 2011) |
9) |
Kişisel Satış |
Tony Yeshin, Integrated Marketing Communications: The Holistic Approach (ButterworthHeinemann, 2012) |
10) |
Satış Promosyon |
Tony Yeshin, Integrated Marketing Communications: The Holistic Approach (ButterworthHeinemann, 2012) |
11) |
Doğrudan Pazarlama |
Tony Yeshin, Integrated Marketing Communications: The Holistic Approach (ButterworthHeinemann, 2012) |
12) |
İletişim Öğeleri Olarak Pazarlama Karması |
Tony Yeshin, Integrated Marketing Communications: The Holistic Approach (ButterworthHeinemann, 2012) |
13) |
Sergiler ve Ticari Etkinlikler |
Tony Yeshin, Integrated Marketing Communications: The Holistic Approach (ButterworthHeinemann, 2012) |
14) |
Tekrar |
|
15) |
Final sınavı |
|
|
Dersin Program Kazanımlarına Etkisi |
Katkı Payı |
1) |
Pazarlamanın iş dünyasındaki rolünü ve temel konseptlerini tanımlar. |
3 |
1) |
Bilgiye dayalı pazarlama kararları için gerekli olan müşteri verilerini toplama, işleme ve analiz etme becerisi kazandırır. |
3 |
2) |
Pazarlama alanında karar vermede sosyal, yasal, etik ve teknolojik güçlerin etkisini inceler. |
|
3) |
Tutundurma stratejilerini iceren ve etkinliği ölçülebilen bütünleşik pazarlama iletişimi planlarının hazırlanması becerisi kazandırır. |
5 |
4) |
Spesifik bir ürün sunmak için benzersiz bir pazarlama karması ve satış sunumu oluşturlması yetkinliğini kazandırır. |
5 |
5) |
Yazılı satış planları ve profesyonel interaktif satış sunumu oluşturulması becerisini kazandırır. |
5 |
6) |
Tüketici davranışlarına etki eden psikolojik ve sosyolojik faktörlerin dahil olduğu pazarlama stratejilerini formüle etme kabiliyeti kazandırır. |
4 |
8) |
Problemleri analiz etme ve pazar verilerinin eleştirel incelemesine dayanan çözümler üretme becerisi kazandırır. |
3 |