PAZARLAMA (TÜRKÇE, TEZLİ)
Yüksek Lisans TYYÇ: 7. Düzey QF-EHEA: 2. Düzey EQF-LLL: 7. Düzey

Ders Tanıtım Bilgileri

Ders Kodu Ders Adı Yarıyıl Teorik Pratik Kredi AKTS
ISL5886-2 Tez Bahar 0 0 0 30

Temel Bilgiler

Öğretim Dili: Turkish
Dersin Türü: Must Course
Dersin Seviyesi: LİSANSÜSTÜ
Ön Koşullar: ISL5886-1 - Tez
Dersin Veriliş Şekli: Yüz yüze
Dersin Koordinatörü:
Opsiyonel Program Bileşenleri: YOK
Dersin Amacı: Tez danışmanı ve jürisinin rehberliğinde yüksek lisans tezi araştırma ve yazma süreci.

Öğrenme Kazanımları

Bu dersi başarıyla tamamlayabilen öğrenciler;
Bu dersi başarıyla tamamlayabilen öğrenciler;
tez konusunu ve konunun araştırmasının tasarımı, kullanılması planlanan araştıma yöntemlerini uzmanlık seviyesinde açıklayabilerek uygulayacaktır.

Dersin İçeriği

Dersin içeriği öğrencileri, tez konusu belirleme, tez araştırma ve yazma süreci konularinda eğitmektir.

Haftalık Ayrıntılı Ders İçeriği

Hafta Konu Ön Hazırlık
1) Tez Araştırması ve Yazımı
2) Tez Araştırması ve Yazımı
3) Tez Araştırması ve Yazımı
4) Tez Araştırması ve Yazımı
5) Tez Araştırması ve Yazımı
6) Tez Araştırması ve Yazımı
7) Tez Araştırması ve Yazımı
8) Tez Araştırması ve Yazımı
9) Tez Araştırması ve Yazımı
10) Tez Araştırması ve Yazımı
11) Tez Yazımı Kontrolü Görüşmeleri
12) Tez Yazımı Kontrolü Görüşmeleri
13) Tez Yazımı Kontrolü Görüşmeleri
14) Tez Teslimi Hakkında Görüşme
15) Tez Teslimi

Kaynaklar

Ders Notları / Kitaplar: YOK
Diğer Kaynaklar:

Değerlendirme Sistemi

Yarıyıl İçi Çalışmaları Aktivite Sayısı Katkı Payı
Toplam %
YARIYIL İÇİ ÇALIŞMALARININ BAŞARI NOTU KATKISI % 0
YARIYIL SONU ÇALIŞMALARININ BAŞARI NOTUNA KATKISI %
Toplam %

Program ve Öğrenme Kazanımları İlişkisi

Etkisi Yok 1 En Düşük 2 Düşük 3 Orta 4 Yüksek 5 En Yüksek
           
Dersin Program Kazanımlarına Etkisi Katkı Payı
1) Lisans düzeyi yeterliliklerine dayalı olarak, aynı veya farklı bir alanda bilgilerini uzmanlık düzeyinde geliştirebilme ve derinleştirebilme.
2) Pazarlama alanında edindiği uzmanlık düzeyindeki kuramsal ve uygulamalı bilgileri kullanabilme.
3) Pazarlama alanı ile ilgili uygulamalarda karşılaşılan ve öngörülemeyen karmaşık sorunların çözümü için yeni stratejik yaklaşımlar geliştirebilme ve sorumluluk alarak çözüm üretebilme.
4) Pazarlama alanında edindiği uzmanlık düzeyindeki bilgi ve becerileri eleştirel bir yaklaşımla değerlendirebilme ve öğrenmesini yönlendirebilme.
5) Pazarlama alanındaki güncel gelişmeleri ve kendi çalışmalarını, nicel ve nitel veriler ile destekleyerek alanındaki ve alan dışındaki gruplara, yazılı, sözlü ve görsel olarak sistemli biçimde aktarabilme
6) Pazarlama alanı ile ilgili konularda strateji, politika ve uygulama planları geliştirebilme ve elde edilen sonuçları, kalite süreçleri çerçevesinde değerlendirebilme.