Hafta |
Konu |
Ön Hazırlık |
1) |
Tez Araştırması ve Yazımı |
|
2) |
Tez Araştırması ve Yazımı |
|
3) |
Tez Araştırması ve Yazımı |
|
4) |
Tez Araştırması ve Yazımı |
|
5) |
Tez Araştırması ve Yazımı |
|
6) |
Tez Araştırması ve Yazımı |
|
7) |
Tez Araştırması ve Yazımı |
|
8) |
Tez Araştırması ve Yazımı |
|
9) |
Tez Araştırması ve Yazımı |
|
10) |
Tez Araştırması ve Yazımı |
|
11) |
Tez Yazımı Kontrolü Görüşmeleri |
|
12) |
Tez Yazımı Kontrolü Görüşmeleri |
|
13) |
Tez Yazımı Kontrolü Görüşmeleri |
|
14) |
Tez Teslimi Hakkında Görüşme |
|
15) |
Tez Teslimi |
|
|
Dersin Program Kazanımlarına Etkisi |
Katkı Payı |
1) |
Lisans düzeyi yeterliliklerine dayalı olarak, aynı veya farklı bir alanda bilgilerini uzmanlık düzeyinde geliştirebilme ve derinleştirebilme. |
|
2) |
Pazarlama alanında edindiği uzmanlık düzeyindeki kuramsal ve uygulamalı bilgileri kullanabilme. |
|
3) |
Pazarlama alanı ile ilgili uygulamalarda karşılaşılan ve öngörülemeyen karmaşık sorunların çözümü için yeni stratejik yaklaşımlar geliştirebilme ve sorumluluk alarak çözüm üretebilme. |
|
4) |
Pazarlama alanında edindiği uzmanlık düzeyindeki bilgi ve becerileri eleştirel bir yaklaşımla değerlendirebilme ve öğrenmesini yönlendirebilme. |
|
5) |
Pazarlama alanındaki güncel gelişmeleri ve kendi çalışmalarını, nicel ve nitel veriler ile destekleyerek alanındaki ve alan dışındaki gruplara, yazılı, sözlü ve görsel olarak sistemli biçimde aktarabilme |
|
6) |
Pazarlama alanı ile ilgili konularda strateji, politika ve uygulama planları geliştirebilme ve elde edilen sonuçları, kalite süreçleri çerçevesinde değerlendirebilme. |
|