Hafta |
Konu |
Ön Hazırlık |
1) |
giriş |
|
1) |
giriş |
|
2) |
Türk Adı ve Kökeni Orta Asya Coğrafyası
Türkoloji ve Türk Tarihi Araştırmaları |
|
3) |
Asya Hunları
Asya Hunlarındaki Topluluklar
Asya Hunları zamanında Orta Asya'daki diğer Türk boyları |
|
4) |
Orta Asya'daki Asya Hunlarından Sonra
Gök Türk Hanlığı Tarihinin Önemi
İlk Gök Türk Hanlığı |
|
5) |
Gök Türk Hanlığı'nda Fetret
II. Gök Türk Hanlığı
Gök Türkler ve Eski Türk Devlet Modeli |
|
6) |
Uygurlar |
|
7) |
Ara sınav |
|
8) |
Kültür nedir? Medeniyet nedir? Kültür ve Medeniyet İlişkileri
Medeniyetin Ortaya Çıkış Nedenleri |
|
9) |
Türk göçebelerinin pastoral-göçebe bozkır kültürünün göçebelik ve at analizi
Türk Kültüründe Toplumsal Yapı / Türkiye'de Taşra Teşkilatı |
|
10) |
Edebiyat Kültürü ve Sanatı
Türklerin Dini (Gök Tengri, Şamanizm, Maniheizm, Budizm, Yahudilik, Hıristiyanlık, İslam) |
|
11) |
Türk Bölgesi'nde şehir ve köy yaşamı |
|
12) |
Türk Bölgesindeki Törenler |
|
12) |
Türk Bölgesindeki Törenler |
|
12) |
Türk Bölgesindeki Törenler |
|
13) |
Türk Bölgesi İnsan Hakları (Hukuk) |
|
14) |
final |
|
|
Dersin Program Kazanımlarına Etkisi |
Katkı Payı |
1) |
Reklam ve marka iletişiminin serbest pazar ekonomisi içinde nasıl işlediğiniı anlamak için kitle iletişimi,tüketici davranışı,psikoloji,ikna,sosyoloji,pazarlama ve diğer ilişkili alanlarla ilgili teorik kavramları bu alana uygulayabilmek |
1 |
2) |
Reklam alanla ilgili teori,kavram, yöntem, araç ve fikirleri tartışabilmek ve yorumlayabilmek
|
2 |
3) |
Bir reklam ajansı gibi yapılanarak, bir reklam kampanyasını ve marka stratejilerini araştırma, yaratma,kurgulama,yazma ve sunma becerilerini göstermek
|
2 |
4) |
Çeşitli ürün ve hizmetlerle ilgili birincil ve ikincil veri araştırması yapabilmek |
3 |
5) |
Kitle iletişim araçlarının gelişimiyle beraber reklam tarihi ve reklamın bu pazardaki yerini kavrayacak bir anlayış geliştirebilmek |
2 |
6) |
Bir yabancı dili kullanarak Reklamcılık alanıyla ilgili bilgileri, teknikleri, yöntemleri, araştırmaları takip edebilmek ve meslektaşları ile iletişim kurabilmek (“European Language Portfolio Global Scale”, Level B1)
|
3 |
7) |
Reklam alanındaki uygulamalara yönelik uygulamalara ilişkin ortaya çıkan problemlere yönelik bireysel ya da takım olarak sorumluluk alabilmek
|
2 |
8) |
Küresel ekonomi içinde reklamın kültürel, toplumsal, politik ve ekonomik olarak nasıl işlediğini kavramak
|
3 |
9) |
Reklam alanının dinamiklerini yaratıcı ve eleştirel bakış açısıyla bütünsel bir biçimde anlayabilmek ve buna yönelik orjinal stratejiler geliştirebilmek
|
3 |
10) |
Yazılı,basılı,görsel ve online basında yaratıcı reklam stratejileri geliştirebilmek ve aynı zamanda bu stratejileri farklı kültür ve medya kategorilerine nasıl entegre edebileceğini kavrayabilmek
|
2 |
11) |
Alanının gerektirdiği düzeyde bilgisayar programları ile birlikte bilişim ve iletişim teknolojilerini kullanmak (“European Computer Driving Licence”, Advanced Level”)
|
1 |
12) |
Öğrenme koşullarınının gerekliliklerini tanımlayabilmek ve gereğini yerine getirebilmek |
2 |
13) |
Reklamcılık mesleğinin gerektirdiği temel etik kuralları anlayabilmek ve uygulayabilmek
|
3 |