Hafta |
Konu |
Ön Hazırlık |
1) |
giriş |
|
1) |
giriş |
|
2) |
Türk Adı ve Kökeni Orta Asya Coğrafyası
Türkoloji ve Türk Tarihi Araştırmaları |
|
3) |
Asya Hunları
Asya Hunlarındaki Topluluklar
Asya Hunları zamanında Orta Asya'daki diğer Türk boyları |
|
4) |
Orta Asya'daki Asya Hunlarından Sonra
Gök Türk Hanlığı Tarihinin Önemi
İlk Gök Türk Hanlığı |
|
5) |
Gök Türk Hanlığı'nda Fetret
II. Gök Türk Hanlığı
Gök Türkler ve Eski Türk Devlet Modeli |
|
6) |
Uygurlar |
|
7) |
Ara sınav |
|
8) |
Kültür nedir? Medeniyet nedir? Kültür ve Medeniyet İlişkileri
Medeniyetin Ortaya Çıkış Nedenleri |
|
9) |
Türk göçebelerinin pastoral-göçebe bozkır kültürünün göçebelik ve at analizi
Türk Kültüründe Toplumsal Yapı / Türkiye'de Taşra Teşkilatı |
|
10) |
Edebiyat Kültürü ve Sanatı
Türklerin Dini (Gök Tengri, Şamanizm, Maniheizm, Budizm, Yahudilik, Hıristiyanlık, İslam) |
|
11) |
Türk Bölgesi'nde şehir ve köy yaşamı |
|
12) |
Türk Bölgesindeki Törenler |
|
12) |
Türk Bölgesindeki Törenler |
|
12) |
Türk Bölgesindeki Törenler |
|
13) |
Türk Bölgesi İnsan Hakları (Hukuk) |
|
14) |
final |
|
|
Dersin Program Kazanımlarına Etkisi |
Katkı Payı |
1) |
Sorun tespit etmek ve doğru soruları sorabilmek |
3 |
2) |
Problem çözme becerisine sahip olmak ve bunun için gerekli analitik yaklaşımları geliştirebilmek |
|
3) |
İş süreçlerini ayıt edebilmek ve süreç tasarlama, planlama ve uygulama bilgisine sahip olmak. |
|
4) |
Lojistik yönetimi alanında gerekli bilgi ve iletişim teknolojileri araçlarını kullanmak. |
|
5) |
Lojistik kavramının bileşenlerini ayırt edebilme, ve uyum halinde bir bütün oluşturmasının önemini anlamak. |
|
6) |
İş hayatında üretkenliği artırmaya yönelik gereksinimlerin farkında olmnak |
|
7) |
Karmaşık durumlar karşısında yenilikçi ve yaratıcı düşünce yapısına sahip olmak |
4 |
8) |
Hem yerel hem uluslararası boyutta düşünce ve davranış geliştirebilmek |
|
9) |
Küreselleşme ve Lojistik Yönetimi arasındaki çift yönlü etkileşimi anlamak ve verimli bir yönetim için kullanmak. |
|
10) |
En az bir yabancı dili akademik ve günlük iletişimde kullanabilmek |
2 |
11) |
İş etiğinin önemini kavramak, iş etiğini akademik dünyanın ve iş hayatının temel ögesi olarak uygulamak |
|