Hafta |
Konu |
Ön Hazırlık |
1) |
• Derse Giriş -
• Tanışma,selamlaşma ve vedalaşma
• Telaffuz
• Karşındaki kişiyi tanımak için yöneltilen basit soru ve cevaplar
• Öğrencilerin tanışma, selamlaşma kalıplarını tekrar ve diyalog yoluyla öğrenebilmesi.
• Öğrencilerin sesleri duyarak ve söyleyerek öğrenebilmesi.
|
|
2) |
• Şahıs Zamirleri
• Tanışma
• Kişisel Bilgiler
• Alfabe
• Dinleme ve telaffuz yoluyla dildeki seslerin öğrenilmesi.
|
|
3) |
• Meslekler, ülkeler ve uyruklar.
• Cins (Eril, dişil), Tekil, çoğul.
• Fiiller: Çağrılmak, sahip olmak ve olmak fiili.
• Tekrar, basit cümleler içinde ve alıştırmalar vasıtasıyla fiil çekimlerinin öğretilmesi.
|
|
4) |
• Sayılar (0-100)
• Fiiller: Çağrılmak, sahip olmak ve olmak fiili.
• Geniş Zaman düzenli fiil çekimleri.
• Tekrar, basit cümleler içinde ve alıştırmalar vasıtasıyla fiil çekimlerinin öğretilmesi.
• Kahoot oyunuyla sayıların öğrenilmesi.
|
|
5) |
• Aula Internacional Plus -2.ünite
• İstemek fiili çekimi ve kullanımı
• Belirli, belirsiz edat (el,la,los,las)
• İstemek fiilinin kullanımı ve alıştırmalarala belirli , belirsiz edatların öğretilmesi.
|
|
6) |
• Geniş zamanda düzenli fiiller (-ar, -er, -ir)
• Neden, için ve çünkü kullanımı.
• Tekrar, basit cümleler içinde ve alıştırmalar vasıtasıyla fiil çekimlerinin öğretilmesi.
|
|
7) |
• Geniş zamanda düzenli fiiller (-ar, -er, -ir)
• Neden, için ve çünkü kullanımı.
• Boş zaman aktiviteleri
• Genel tekrar
• Tekrar, basit cümleler içinde ve alıştırmalar vasıtasıyla fiil çekimlerinin öğretilmesi.
|
|
7) |
• Geniş zamanda düzenli fiiller (-ar, -er, -ir)
• Neden, için ve çünkü kullanımı.
• Boş zaman aktiviteleri
• Genel tekrar
• Tekrar, basit cümleler içinde ve alıştırmalar vasıtasıyla fiil çekimlerinin öğretilmesi.
|
|
8) |
ARA SINAV HAFTASI |
|
9) |
• Aula Internacional Plus -3.ünite
• Olmak, sahip olmak ve var olmak fiilleri çekimleri ve aralarındaki fark.
• Tekrar, basit cümleler içinde ve alıştırmalar vasıtasıyla fiil çekimlerinin öğretilmesi. |
|
10) |
• Olmak, sahip olmak ve var olmak fiilleri çekimleri ve aralarındaki fark.
• Muy /mucho /mucha /muchos /muchas arasındaki farklar.
• Tekrar, basit cümleler içinde ve alıştırmalar vasıtasıyla fiil çekimlerinin öğretilmesi.
|
|
11) |
• Soru kalıpları
• Hava durumu • Alıştırmalar ve kahoot ile hava durumunun öğretilmesi.
|
|
12) |
• Aula Internacional Plus -4.ünite
• “Giymek” fiili çekimi
• “Yapmalıyım” kalıbı
• Renkler
• İşaret sıfatları • Giysiler ile ilgili ispanyolca video izlenmesi
• Renkler ile ilgili oyun oynanması.
• İşaret sıfatları ile ilgili alıştırmaların çözülmesi.
|
|
13) |
• Mağazada diyalog kurabilme.
• Sözcük dağarcığı: Giysiler
• Sayılar
• Öğrencilerin interaktif bir şekilde sınıfta diyalog yapabilmeleri.
• Kahoot vasıtasıyla sayıların öğrenilmesi.
|
|
14) |
• Tercih etmek, gitmek düzensiz fiillerin kullanımı ve çekimi.
• -meli, -malı yapısı.
• Genel tekrar
• Tekrar, basit cümleler içinde ve alıştırmalar vasıtasıyla fiil çekimlerinin öğretilmesi.
|
|
|
Dersin Program Kazanımlarına Etkisi |
Katkı Payı |
1) |
Alanla ilgili temel kuramsal ve olgusal bilgiler ile bunlar arasındaki ilişkilere, uygulama seviyesinde hâkimdir. |
2 |
2) |
Toplumların yaşadığı siyasi dönüşümlerin nedenleri ve sonuçları hakkında temel bilgilere sahiptir. |
3 |
3) |
Sosyal ve davranış bilimlerinde nicel, nitel ve karma araştırma metotlarına vakıftır. |
2 |
4) |
Güncel siyasi ve sosyal gelişmeleri değerlendirirken tarihsel örüntüleri fark eder. |
3 |
5) |
İç ve dış siyaseti analiz, sentez ve öngörü süreçlerinde disiplinler arası ve eleştirel bir yaklaşım sergiler. |
2 |
6) |
Alanıyla ilgili çalışmaları gerek bağımsız gerekse ekip dâhilinde eksiksiz yürütür. |
2 |
7) |
Araştırma-Geliştirme temelli yaşam boyu öğrenme bilincine sahiptir. |
3 |
8) |
Alanıyla ilgili edindiği bilgi ve becerileri en az Avrupa Dil Portföyü B1 Genel Düzeyinde bir yabancı dilde ve gerekli bilişim-iletişim teknolojilerini kullanarak, yazılı ve sözlü olarak ifade eder. |
5 |
9) |
Alanıyla ilgili edindiği bilgi ve becerileri bireysel kariyerine, sürdürülebilir kalkınma amaçlarına yönelik projelere ve sosyal sorumluluk girişimlerine yansıtır. |
3 |
10) |
İç ve dış siyaset gündemini ve uluslararası gelişmeleri takip etme alışkanlığına sahiptir. |
2 |
11) |
Küresel çağın yeni siyasi aktör, kuram ve olgularını yorumlamada yetkinlik sahibidir. |
2 |
12) |
İleri teknolojilerin siyaset üzerindeki etkisini hukuki ve etik çerçevede değerlendirir. |
2 |