Hafta |
Konu |
Ön Hazırlık |
1) |
Ders Giris
Dinleme: Araliklar 1, Diziler 1.
Performans: Ritim 1. Elle tartim. |
|
2) |
D: Ritmik Dikte 1. P: Araliklar ve diziler. Melodi okuma, Lavignac. |
|
3) |
D: Araliklar 2, Akorlar 1. Hata bulma, Polifonik Dikte. P: Ritim. 1. Melodi okuma Lavignac. Basit düet okuma. |
|
4) |
D: Melodik Dikte 1.
P: Araliklar ve diziler. Melodi okuma Lavignac. Duet okuma. |
|
5) |
D: Armonik Dikte 1. Hata Bulma, Polifonik Dikte.
P: Melodi okuma Lavignac. Duet Ch. 3. Ritim calismasi
|
|
6) |
D: Melodik Dikte 2.
P: Aralik ve dizi. Melodi okuma, Lavignac. Düetler. |
|
7) |
D: Araliklar 3, Diziler 2.
P: Ritim. Melodi okuma, Lavignac. |
|
8) |
Arasınav |
|
9) |
D: Ritmik dikte 2.
P: Aralik ve Dizi okuma. Ritim egzersizleri. Melodi Okuma Lavignac, Duetler.
|
|
10) |
D: Ritmik Dikte 3. Hata Bulma, Polifonik Dikte.
P: Melodi okuma Lavignac. Duet okuma |
|
11) |
D: Araliklar 4, Akorlar 2. Hata bulma, Polifonik Dikte.
P: Melodi okuma Lavignac |
|
12) |
D: Melodik Dikte 3.
P: Araliklar ve diziler. Melodi okuma Lavignac. Duetler |
|
13) |
D: Araliklar, ritmik ve melodik dikte,
P: Melodi okuma Lavignac, ritim okuma
|
|
14) |
Genel tekrar |
|
|
Dersin Program Kazanımlarına Etkisi |
Katkı Payı |
1) |
Müzik teknolojisi disiplininde uzmanlık elde etmek |
|
2) |
Müzik yapımının tüm aşamalarında pratik ve teorik üretimler yapabilmek |
|
3) |
Müzik bilgi erişim uygulamaları tasarlayabilmek |
|
4) |
Müzikal akustik alanında alt yapı sahibi olmak |
|
5) |
Ses sentezleme ve programlama alanlarında pratik ve teorik uygulama yapabilmek |
|
6) |
Canlı ses sistemleri uygulamalarında uzmanlık elde etmek |
|
7) |
Bireysel olduğu kadar farklı disiplinlerden oluşan takımlar içinde diğerleriyle işbirliği yaparak çalışabilmek |
|
8) |
Yaşam boyu öğrenmenin gerekliliğini fark etmek ve öğrenmeye devam etmenin yanı sıra teknolojik çevredeki değişimlere uyum sağlayabilmek |
|
9) |
Güncel teknoloji ile uyumlu, yaratıcı prodüksiyon anlayışları geliştirebilmek |
|
10) |
Müziği ve müzik prodüksiyonlarının analitik ve estetik açılardan değerlendirebilmek |
|