Hafta |
Konu |
Ön Hazırlık |
1) |
1. Week : Theory of advanced modelling techniques
(mesh modelling, spline modelling, patch modelling, NURBS modelling)
|
|
2) |
2.Week Choosing a form to model in 3D and preliminary work on the desired model. |
|
3) |
3.Week : Class work |
|
4) |
4.Week : Class work |
|
5) |
5.Week : Class work |
|
6) |
6.Week : Discussion on the finished 3D model and planning a scene for presenting the model. Finished 3D model will be graded as mid term 1 |
|
7) |
7.Week : Theory on lighting and framing techniques. |
|
8) |
8.Week : Class work |
|
9) |
9.Week : Class work |
|
10) |
10.Week : Class work |
|
11) |
11.Week : Discussion on the finished scene and planning a 10 seconds animated TV spot. Finished scene will be graded as mid term 2 |
|
12) |
12.Week : Class work |
|
13) |
13.Week : Class work |
|
14) |
Finished film will be graded as final exam |
|
|
Dersin Program Kazanımlarına Etkisi |
Katkı Payı |
1) |
Mesleki rol ve işlevlerini yerine getirmek için gerekli kuramsal ve uygulama bilgilerine sahip olmak. |
2 |
2) |
Mesleki uygulamalarında etik ilke ve değerlere uygun davranmayı, temel değer ve sosyal hakların evrenselliğini gözetmek. |
1 |
3) |
Yaşam boyu öğrenme, sorun çözme ve eleştirel düşünme becerilerini kullanmak. |
4 |
4) |
Sağlığın korunması, geliştirilmesi ve bakımda, ilgili model/kuramları kullanarak, Fizyoterapi ve Rehabilitasyon gerektiren durumlarda kanıta dayalı uygulamaları tanımlamak ve problem çözme yöntemlerini belirlemek. |
1 |
5) |
Toplumsal sorumluluk bilinci ile, interdisipliner anlayış içinde araştırma, proje ve etkinliklerde rol almak. |
3 |
6) |
Birey, aile ve toplumun sağlık eğitim gereksinimlerine yönelik eğitim ve danışmanlık becerisine sahip olmak. |
1 |
7) |
Toplumun sağlık sorunlarına duyarlı olmak ve çözüm önerileri üretebilmek. |
3 |
8) |
Güncel, etkili iletişim becerilerini kullanabilmek. |
5 |
9) |
Fizyoterapi ve Rehabilitasyon uygulamaları için gerekli olan modern alet, teknik ve modaliteleri seçme ve kullanma becerisi; sağlık bilişimi teknolojilerini etkin düzeyde kullanma becerisi kazanmak. |
1 |
10) |
Sağlık bilimlerine yönelik veritabanları ve bilgi kaynaklarında literatür taraması yapmak, bilgiye erişme ve kullanma becerisi kazanmak. |
1 |
11) |
En az bir yabancı dili kullanarak alanındaki bilgileri izleme ve meslektaşları ile uluslararası düzeyde iletişim ve işbirliği gerçekleştirebilmek. |
1 |
12) |
Çağdaş ve profesyonel kimliği ile meslektaşlarına rol model ve yaşadığı topluma örnek olmak. |
4 |