Hafta |
Konu |
Ön Hazırlık |
1) |
1. Week : Theory of advanced modelling techniques
(mesh modelling, spline modelling, patch modelling, NURBS modelling)
|
|
2) |
2.Week Choosing a form to model in 3D and preliminary work on the desired model. |
|
3) |
3.Week : Class work |
|
4) |
4.Week : Class work |
|
5) |
5.Week : Class work |
|
6) |
6.Week : Discussion on the finished 3D model and planning a scene for presenting the model. Finished 3D model will be graded as mid term 1 |
|
7) |
7.Week : Theory on lighting and framing techniques. |
|
8) |
8.Week : Class work |
|
9) |
9.Week : Class work |
|
10) |
10.Week : Class work |
|
11) |
11.Week : Discussion on the finished scene and planning a 10 seconds animated TV spot. Finished scene will be graded as mid term 2 |
|
12) |
12.Week : Class work |
|
13) |
13.Week : Class work |
|
14) |
Finished film will be graded as final exam |
|
|
Dersin Program Kazanımlarına Etkisi |
Katkı Payı |
1) |
Uluslararası Ticaret ve İşletmecilik ile ilgili yönetim, işletme, ticaret, ekonomi, girişimcilik, inovasyon, sürdürülebilir kalkınma konularında teorik ve uygulamalı bilgilere sahiptir ve bu bilgileri kullanabilir |
|
2) |
Küresel iş dünyasındaki farklı kaynaklardan veri toplayabilir ve araştırma tekniklerini başarılı bir şekilde uygulayabilir, bilişim ve iletişim teknolojilerini kullanabilir. |
|
3) |
Sürekli değişen küresel iş dünyasındaki farklı kaynak ve kanalları kullanarak fırsat ve tehditleri, stratejik düşünebilme yeteneğiyle analiz edebilir. |
|
4) |
İyi bir İngilizce dil bilgisi ile yazılı ve sözlü iletişim kurabilir. |
|
5) |
Alanı ile ilgili edindiği bilgi ve becerileri ilgililere yazılı ve sözlü olarak aktarabilir ve eleştirel olarak değerlendirebilir. |
|
6) |
Mesleki sorumluluk bilinciyle iş etiği ilkelerini benimser ve bu ilkeleri küresel ticaret ve işletme alanında hukuki kaideler çerçevesinde uygulayabilir. |
|
7) |
Alan içi ve alan dışı ekip çalışmalarında işbirliği yapabilir, sorumluluk alabilir, kültürel farklılıklara saygılı ve etik değerlere sahiptir. |
|
8) |
Sosyal haklar, adalet, kültürel değerler, çevreye duyarlılık, iş sağlığı ve güvenliği konularında yeterli bilince sahiptir. |
|
9) |
Kazandığı yaşam boyu öğrenme becerisi ile öğrenme gereksinimlerini belirleyebilir ve kendisini geliştirebilir |
|