Hafta |
Konu |
Ön Hazırlık |
1) |
Uygulama Biriminde Oryantasyon Eğitimi
|
|
2) |
2. Sağlıklı/hasta bireyin sağlık bakım girişimlerinin ve eğitimin planlanması |
|
3) |
Sağlıklı/hasta bireyin sağlık bakım girişimlerinin ve eğitimin planlanması |
|
4) |
Sağlıklı/hasta bireyin sağlık bakım girişimlerinin ve eğitimin planlanması |
|
5) |
Sağlıklı/hasta bireyin sağlık bakım girişimlerinin ve eğitimin planlanması |
|
6) |
Sağlıklı/hasta bireyin sağlık bakım girişimlerinin ve eğitimin planlanması |
|
7) |
Sağlıklı/hasta bireyin sağlık bakım girişimlerinin ve eğitimin planlanması |
|
8) |
Sağlıklı/hasta bireyin sağlık bakım ve eğitiminin örnek bakım modelleri ve kanıta dayalı uygulamalar doğrultusunda tartışılması |
|
9) |
Sağlıklı/hasta bireyin sağlık bakım ve eğitiminin örnek bakım modelleri ve kanıta dayalı uygulamalar doğrultusunda tartışılması |
|
10) |
Sağlıklı/hasta bireyin sağlık bakım ve eğitiminin örnek bakım modelleri ve kanıta dayalı uygulamalar doğrultusunda tartışılması |
|
11) |
Sağlıklı/hasta bireyin sağlık bakım ve eğitiminin örnek bakım modelleri ve kanıta dayalı uygulamalar doğrultusunda tartışılması |
|
12) |
Sağlıklı/hasta bireyin sağlık bakım ve eğitiminin örnek bakım modelleri ve kanıta dayalı uygulamalar doğrultusunda tartışılması |
|
13) |
Sağlıklı/hasta bireyin sağlık bakım ve eğitiminin örnek bakım modelleri ve kanıta dayalı uygulamalar doğrultusunda tartışılması |
|
14) |
Sağlıklı/hasta bireyin sağlık bakımı ve eğitiminde İnovasyon |
|
|
Dersin Program Kazanımlarına Etkisi |
Katkı Payı |
1) |
Sağlık bakımı alanında kuramsal ve kanıta dayalı uygulamalar doğrultusunda, bütüncül bir anlayışla hemşirelik bakımını planlamak ve değerlendirmek. |
5 |
2) |
Hemşirelik uygulamalarında etik ilke ve değerlere uygun davranmak. |
5 |
3) |
Yaşam boyu öğrenme, sorun çözme ve eleştirel düşünme becerilerini kullanmak. |
5 |
4) |
Sağlığın korunması, geliştirilmesi ve bakımda Hemşirelik model/kuramlarını kulanmak. |
5 |
5) |
Toplumsal sorumluluk bilinci ile, interdisipliner anlayış içinde araştırma, proje ve etkinliklerde rol almak. |
5 |
6) |
Birey, aile ve toplumun sağlık eğitim gereksinimlerine yönelik eğitim ve danışmanlık becerisine sahip olmak. |
5 |
7) |
Toplumun sağlık sorunlarına duyarlı olmak ve çözüm önerileri üretebilmek. |
5 |
8) |
Hemşirelik uygulamalarında kişilerarası ve kültürlerarası iletişim becerilerini etkili kullanabilmek. |
5 |
9) |
Hemşirelik uygulama ve araştırmalarında bilişim ve bakım teknolojilerini kullanabilmek. |
4 |
10) |
Sağlık bilimlerine yönelik veritabanları ve bilgi kaynaklarında literatür taraması yapmak, bilgiye erişme ve kullanma becerisi kazanmak. |
4 |
11) |
En az bir yabancı dili kullanarak alanındaki bilgileri izleme ve meslektaşları ile uluslararası düzeyde iletişim ve işbirliği gerçekleştirebilmek. |
2 |
12) |
Sağlık hizmetleri ve hemşirelik mesleğinin gelişimine katkı sağlayacak etkinliklerde sorumluluk almak ve öncülük etmek. |
5 |