Hafta |
Konu |
Ön Hazırlık |
1) |
1000 Volt Firmasının tanıtılması, farklı birimlerinin incelenmesi |
|
2) |
İş akışı ve planlaması açısından 1000Volt Firması |
|
3) |
Dijital ses tasarımı- kısa işlerde; video klip, reklam filmi gibi. |
|
4) |
Dijital ses tasarımı, sinema filmleri, TV drama filmleri vb. uzun metrajlı malışmalarda |
|
5) |
Özel video efektleri |
|
6) |
Dijital viedo kurgu formatları |
|
7) |
Revizyon zaman |
|
8) |
Dijital renk düzeltme - film için doğru rengi bulma |
|
9) |
Dijital renk düzeltme- farklı ışık durumlarına uygun renk düzeltme |
|
10) |
Dijital video kurgusu- çekim aşamasından son aşamaya kadar |
|
11) |
Özel video efekteleri: dijital iş akışı |
|
12) |
Animasyon: 2D |
|
13) |
Animasyon 3D |
|
14) |
Son revizyonlar |
|
|
Dersin Program Kazanımlarına Etkisi |
Katkı Payı |
1) |
Fotoğraf ve video mecraları hakkında bilgi sahip olmak ve bu mecraların temel, orta ve ileri düzey teknik becerisi. |
|
2) |
Fotoğraf ve videonun kuramları, kavramları ve kullanımlarını anlama, analiz etme ve değerlendirme becerisi. |
|
3) |
Fotoğraf ve videonun kullanım alanlarında teorik bilgiyi kullanma becerisi. |
|
4) |
Fotoğraf ve video hakkındaki teorik ve pratik çalışmaların tarihsel literatürünü tanımak ve değerlendirebilmek. |
|
5) |
Fotoğraf ve video projelerine ilişkin problem çözme becerisi. |
|
6) |
Fotoğraf ve videodaki özel ve yeni oluşan gereksinimlere yenilikçi karşılıklar üretme becerisi. |
|
7) |
Görsel kültürde görüntünün rolünü ve potansiyelini anlamak ve değerlendirmek. |
|
8) |
Fotoğraf ve video görüntüleri aracılığıyla ayırt edici biçimde iletişim kurma becerisi. |
|
9) |
Görüntünün üretim sonrası süreçleri hakkında deneyim ve bu bilgi aracılığı ile yaratıcı sonuçlar geliştirme becerisi. |
|
10) |
Medya içerisinde fotoğraf ve videonun üretim, dağıtım ve kullanım süreçleri hakkında bilgi ve bu süreçlere katılma becerisi. |
|
11) |
Görsel kültürdeki küresel, bölgesel ve yerel sorunsalları anlama, analiz etme ve değerlendirme becerisi. |
|
12) |
Kamu iletişiminin amaçları hakkında bilgi ve bu amaçlara gözle görülür bir katkı sağlama becerisi. |
|
13) |
Yaratıcılığı disiplinlerarası metodlar ile geliştirip projeler gerçekleştirme becerisi. |
|
14) |
İletişim, sanat ve teknolojinin kesişim noktalarına dair genel kültür kazanma. |
|