Hafta |
Konu |
Ön Hazırlık |
1) |
1000 Volt Firmasının tanıtılması, farklı birimlerinin incelenmesi |
|
2) |
İş akışı ve planlaması açısından 1000Volt Firması |
|
3) |
Dijital ses tasarımı- kısa işlerde; video klip, reklam filmi gibi. |
|
4) |
Dijital ses tasarımı, sinema filmleri, TV drama filmleri vb. uzun metrajlı malışmalarda |
|
5) |
Özel video efektleri |
|
6) |
Dijital viedo kurgu formatları |
|
7) |
Revizyon zaman |
|
8) |
Dijital renk düzeltme - film için doğru rengi bulma |
|
9) |
Dijital renk düzeltme- farklı ışık durumlarına uygun renk düzeltme |
|
10) |
Dijital video kurgusu- çekim aşamasından son aşamaya kadar |
|
11) |
Özel video efekteleri: dijital iş akışı |
|
12) |
Animasyon: 2D |
|
13) |
Animasyon 3D |
|
14) |
Son revizyonlar |
|
|
Dersin Program Kazanımlarına Etkisi |
Katkı Payı |
1) |
Matematik ve istatistik alanlarında geliştirilen bilgili birikimi ile hem mikro hem de makro düzeyde ekonomik mekanizmaların nasıl çalıştığını anlamak. |
3 |
2) |
Piyasaların, sanayinin ve piyasa düzenleme ve politikalarının
ortak ve ayırt edici özelliklerini anlamak. |
2 |
3) |
İktisadi gelişmelere farklı açılardan bakabilme becerisi geliştirmek, bu farklı açıların iktisat tarihi boyunca neden ve nasıl oluşturulduğunu kavramak, ve bu bakış açıları arasındaki farkları ekonomik olayları açıklayabilme derecelerine göre anlamak.
|
1 |
4) |
Siyasetin ekonomiye müdahalelerini ve aynı şekilde ekonominin siyasete müdahalelerini tahlil etmek. |
3 |
5) |
Eğitim sürecinde edindiği iktisadi bilgileri günlük ekonomik sorunların çözümünde kullanabilme ve bu sorunlara önerilen karşıt çözüm politikalarını değerlendirebilme becerisini kazanmak. |
2 |
6) |
Güncel ve yeni ekonomik gelişmeleri ve yeni iktisadi yaklaşımların nasıl oluştuğunu kavramak ve değerlendirmek. |
2 |
7) |
Belirli ekonomik gelişmeleri ve haberleri yazılı, sözlü ve grafiklerle açıklayabilme ve aktarabilme becerilerini geliştirmek. |
3 |
8) |
İktisadi meselelerin nasıl çözümlenebileceğini bilmek ve bu doğrultuda belli bir hipotez, ilgili yazın taraması, metodoloji ve görgül sonuçlar içerecek şekilde planlı yazılmış çözümler üretebilmek.
|
2 |
9) |
Kazanılan sayısal ve sözel becerileri gösterebilmek ve iktisadi varsayımlar ve çıkarımları destekleyecek bulguları sunmak. |
2 |
10) |
Bir yabancı dili kullanarak ekonomiyle ilgili bilgileri ve değişiklikleri izleyebilmek ve meslektaşları ile iletişim kurabilmek. |
3 |