ULUSLARARASI FİNANS | |||||
Lisans | TYYÇ: 6. Düzey | QF-EHEA: 1. Düzey | EQF-LLL: 6. Düzey |
Ders Kodu | Ders Adı | Yarıyıl | Teorik | Pratik | Kredi | AKTS |
COP4303 | Oktotech - Video Yardımı | Bahar | 3 | 0 | 3 | 5 |
Bu katalog bilgi amaçlıdır, dersin açılma durumu, ilgili bölüm tarafından yarıyıl başında belirlenir. |
Öğretim Dili: | İngilizce |
Dersin Türü: | Non-Departmental Elective |
Dersin Seviyesi: | LİSANS |
Dersin Veriliş Şekli: | Yüz yüze |
Dersin Koordinatörü: | Dr. Öğr. Üyesi ERKAN BÜKER |
Opsiyonel Program Bileşenleri: | - |
Dersin Amacı: | Video asistanlığı ve video formatları üzerine profesyonel olarak yoğunlaşmak |
Bu dersi başarıyla tamamlayabilen öğrenciler; Bu dersi başarıyla tamamlayabilen öğrenciler; 1) Farklı kamera kullanımlarını derinlemesine inceleyecekler 2) Kamera, ışık ve çekim teknikleri üzerine detaylı çalışacaklar 3) Yapım süreçlerini gözlemleme fırsatı bulacaklar 4) Ses, kurgu ve devamlılık üzerine detaylı çalışacaklar 5) Prodüksiyon ve post produksiyon aşamalarını öğrenecekler |
Video Assist cihazları, dijital sinema kameraları, ses, kurgu, produksiyon üzerine teknik uygulamalar odaklı bir ders |
Hafta | Konu | Ön Hazırlık |
1) | Hafta Video Assist Mesleği Giriş | |
2) | Video Assist Cihazları | |
3) | Teknik yeterlilikler - Dijital Sinema Kameraları | |
4) | Teknik yeterlilikler - Video formatları | |
5) | Teknik yeterlilikler - Basit Elektirik | |
6) | Teknik yeterlilikler - Set hiyararşisi | |
7) | Teknik yeterlilikler - Ses | |
8) | Teknik yeterlilikler - Kurgu ve Devamlılık | |
9) | LYNX Video Assist Özellikleri | |
10) | LYNX Video Assist Kullamı | |
11) | Oktomag Video Assist Özellikleri | |
12) | Oktomag Video Assist Kullanımı | |
13) | Set Uygulama | |
14) | Set Uygulama |
Ders Notları / Kitaplar: | - |
Diğer Kaynaklar: | - |
Yarıyıl İçi Çalışmaları | Aktivite Sayısı | Katkı Payı |
Devam | 14 | % 20 |
Final | 1 | % 50 |
Rapor Teslimi | 1 | % 30 |
Toplam | % 100 | |
YARIYIL İÇİ ÇALIŞMALARININ BAŞARI NOTU KATKISI | % 50 | |
YARIYIL SONU ÇALIŞMALARININ BAŞARI NOTUNA KATKISI | % 50 | |
Toplam | % 100 |
Aktiviteler | Aktivite Sayısı | Süre (Saat) | İş Yükü |
Ders Saati | 14 | 3 | 42 |
Uygulama | 3 | 3 | 9 |
Arazi Çalışması | 3 | 5 | 15 |
Proje | 5 | 5 | 25 |
Ödevler | 4 | 4 | 16 |
Ara Juri | 1 | 3 | 3 |
Final | 1 | 15 | 15 |
Toplam İş Yükü | 125 |
Etkisi Yok | 1 En Düşük | 2 Düşük | 3 Orta | 4 Yüksek | 5 En Yüksek |
Dersin Program Kazanımlarına Etkisi | Katkı Payı | |
1) | Sorun tespit etmek ve doğru soruları sorabilmek | 2 |
2) | Finansal sorunlara yönelik analitik yaklaşımlar geliştirme ve problem çözme kabiliyetine sahip olmak | 1 |
3) | Teorik yaklaşımları ve karşı argumanları tüm detayları ile kavramak | 2 |
4) | Finans alanında lisans üstü eğitime başlayacak yeterliliğe ve yaşam boyu öğrenme farkındalığına sahip olmak | 2 |
5) | Finansın teorik ilkelerini iş yaşamının gerçekliklerine uygulayabilmek | 1 |
6) | Uluslararası finansal piyasaların gereksinimlerinin anlayarak yönetimsel sorunlara yönelik çözüm geliştirmek | 2 |
7) | Karmaşık durumlar karşısında yenilikçi ve yaratıcı düşünceler geliştirebilmek | 3 |
8) | Küreselleşmenin iş ve toplum hayatının üzerindeki etkilerini bilerek hem yerel hem uluslararası boyutta karar alabilmek | 2 |
9) | Dijital çağın yetkinliklerine sahip olmak, gerekli finansal uygulamaları kullanabilmek | 2 |
10) | En az bir yabancı dili akademik ve günlük iletişimde kullanabilmek | 1 |
11) | İş etiğinin önemini kavramak, akademik dünya ve iş hayatındaki faaliyetlerinin hukuksal ve etik sonuçlarını bilerek karar almak | 2 |
12) | İş yaşamı ve akademik hayatta objektif olarak eleştiri geliştirmek ve özeleştiri yapacak perspektife sahip olmak | 2 |