AMERİKAN KÜLTÜRÜ VE EDEBİYATI | |||||
Lisans | TYYÇ: 6. Düzey | QF-EHEA: 1. Düzey | EQF-LLL: 6. Düzey |
Ders Kodu | Ders Adı | Yarıyıl | Teorik | Pratik | Kredi | AKTS |
COP4303 | Oktotech - Video Yardımı | Bahar | 3 | 0 | 3 | 5 |
Bu katalog bilgi amaçlıdır, dersin açılma durumu, ilgili bölüm tarafından yarıyıl başında belirlenir. |
Öğretim Dili: | English |
Dersin Türü: | Non-Departmental Elective |
Dersin Seviyesi: | LİSANS |
Dersin Veriliş Şekli: | Yüz yüze |
Dersin Koordinatörü: | Dr. Öğr. Üyesi ERKAN BÜKER |
Opsiyonel Program Bileşenleri: | - |
Dersin Amacı: | Video asistanlığı ve video formatları üzerine profesyonel olarak yoğunlaşmak |
Bu dersi başarıyla tamamlayabilen öğrenciler; Bu dersi başarıyla tamamlayabilen öğrenciler; 1) Farklı kamera kullanımlarını derinlemesine inceleyecekler 2) Kamera, ışık ve çekim teknikleri üzerine detaylı çalışacaklar 3) Yapım süreçlerini gözlemleme fırsatı bulacaklar 4) Ses, kurgu ve devamlılık üzerine detaylı çalışacaklar 5) Prodüksiyon ve post produksiyon aşamalarını öğrenecekler |
Video Assist cihazları, dijital sinema kameraları, ses, kurgu, produksiyon üzerine teknik uygulamalar odaklı bir ders |
Hafta | Konu | Ön Hazırlık |
1) | Hafta Video Assist Mesleği Giriş | |
2) | Video Assist Cihazları | |
3) | Teknik yeterlilikler - Dijital Sinema Kameraları | |
4) | Teknik yeterlilikler - Video formatları | |
5) | Teknik yeterlilikler - Basit Elektirik | |
6) | Teknik yeterlilikler - Set hiyararşisi | |
7) | Teknik yeterlilikler - Ses | |
8) | Teknik yeterlilikler - Kurgu ve Devamlılık | |
9) | LYNX Video Assist Özellikleri | |
10) | LYNX Video Assist Kullamı | |
11) | Oktomag Video Assist Özellikleri | |
12) | Oktomag Video Assist Kullanımı | |
13) | Set Uygulama | |
14) | Set Uygulama |
Ders Notları / Kitaplar: | - |
Diğer Kaynaklar: | - |
Yarıyıl İçi Çalışmaları | Aktivite Sayısı | Katkı Payı |
Devam | 14 | % 20 |
Final | 1 | % 50 |
Rapor Teslimi | 1 | % 30 |
Toplam | % 100 | |
YARIYIL İÇİ ÇALIŞMALARININ BAŞARI NOTU KATKISI | % 50 | |
YARIYIL SONU ÇALIŞMALARININ BAŞARI NOTUNA KATKISI | % 50 | |
Toplam | % 100 |
Aktiviteler | Aktivite Sayısı | Süre (Saat) | İş Yükü |
Ders Saati | 14 | 3 | 42 |
Uygulama | 3 | 3 | 9 |
Arazi Çalışması | 3 | 5 | 15 |
Proje | 5 | 5 | 25 |
Ödevler | 4 | 4 | 16 |
Ara Juri | 1 | 3 | 3 |
Final | 1 | 15 | 15 |
Toplam İş Yükü | 125 |
Etkisi Yok | 1 En Düşük | 2 Düşük | 3 Orta | 4 Yüksek | 5 En Yüksek |
Dersin Program Kazanımlarına Etkisi | Katkı Payı | |
1) | Mezun olduktan sonra, öğrenciler araştırma yapmak, araştırma tekniklerini ve araç-gereçlerini kullanmak, sorun çözmek ve etkin bir şekilde iletişebilmek ve iş yerine bu becerilerini aktarmak özelliklerini edinmiş; | |
2) | ...belirli anahtar meselelerde akıcı bir İngilizce ile tartışma becerisini geliştirmiş; | |
3) | ...ileri düzeyde bir üslup bilgisi ile yazılı belgeler oluşturma becerisini geliştirmiş; | 4 |
4) | ...Amerikan ve İngiliz edebiyatı kanonundaki temel yapıtlar hakkında geniş bilgi edinmiş; | 4 |
5) | ...Amerikan ve İngiliz edebiyatlarının zor ve seçme metinlerinin ileri düzeyde analizlerini, sentezlerini yapıp eleştirme becerisini geliştirmiş; | 4 |
6) | ...çağdaş Amerikan kültürü hakkında derinlikli bir anlayış geliştirmiş; | 3 |
7) | ...farklı edebi metinler ve belgeler arasındaki ilişkileri ve önemli bağlantıları kurma ve disiplinler arası bir tavır geliştirme becerisini edinmiş; | 3 |
8) | ...bireysel olarak ya da takım halinde projeler geliştirmeyi öğrenmiş; | 3 |
9) | ...bilgi ve birikimlerini hayata uygulamayı ve disiplinler arası konularda çözüm üretmek ve araştırmaları sonuca ulaştırma konularında da beceriler edinmiş olacaklardır. | 4 |