Hafta |
Konu |
Ön Hazırlık |
1) |
Introduction |
|
2) |
Who's to Say What's Right and Wrong? |
Sharvy. R. 2007. Who’s To Say What’s Right or Wrong? People Who Have Ph.D.’s in Philosophy, That’s Who. Journal of Libertartian Studies, 21 (3): 3-24. |
3) |
Values: Objectivity and Subjectivity |
McConnell, Terrance C. “Objectivity and Moral Expertise,” Canadian Journal of Philosophy XIV (2) (June 1984), pp. 193-207. |
4) |
Identifying Values in Politics I: Plato |
Plato. 2008. Crito, Oxford World’s Classics. Oxford: Oxford University Press. |
5) |
Identifying Values in Politics II: Aristotle |
Sandel, M. 2010. Justice: What is the Right Thing to Do. Farrar, Straus and Giroux: New York. pp, 98-109 |
6) |
Value-neutral Politics I: Utilitarianism? |
J. Harris. 1975. Survival Lottery. Philosophy 50. |
7) |
MIDTERM |
|
8) |
Value-neutral Politics II: Machiavelli's Politics Free from Confusion |
Machiavelli. N. 1992. The Prince. Dover: Dover Publications. |
9) |
Values, Duty and Suicide: Kant |
Langton R. 1992. Duty and Desolation. Philosophy 67: 481-505. |
10) |
Ethical Perspectives on Biomedical Science: David E. Cooper |
Cooper. D. E. 2002. The Frankensteinian Nature of Biotechnology. Aldershot: Ashgate. |
11) |
Identifying Values in Science: Social Phenomena Sartre |
Sartre. J. P. 2007. Existentialism is Humanism. London: Yale University Press |
12) |
Identifying Values in Freedom I: Berlin's Value Free/ValueLaden Conceptions of Freedom |
Berlin. I. 2002. “Two Concepts of Liberty”, in Liberty ed. H. Hardy. Oxford: Oxford University Press. |
13) |
Identifying Values in Freedom II: Heidegger's Existence and Freedom |
Heidegger. M. 1962. Being and Time. Trans. John Macquarrie and Edward Robinson. Oxford: Basil Blackwell. |
14) |
Overview and Feedback |
|
|
Dersin Program Kazanımlarına Etkisi |
Katkı Payı |
1) |
Reklam ve marka iletişiminin serbest pazar ekonomisi içinde nasıl işlediğiniı anlamak için kitle iletişimi,tüketici davranışı,psikoloji,ikna,sosyoloji,pazarlama ve diğer ilişkili alanlarla ilgili teorik kavramları bu alana uygulayabilmek |
1 |
2) |
Reklam alanla ilgili teori,kavram, yöntem, araç ve fikirleri tartışabilmek ve yorumlayabilmek
|
2 |
3) |
Bir reklam ajansı gibi yapılanarak, bir reklam kampanyasını ve marka stratejilerini araştırma, yaratma,kurgulama,yazma ve sunma becerilerini göstermek
|
2 |
4) |
Çeşitli ürün ve hizmetlerle ilgili birincil ve ikincil veri araştırması yapabilmek |
3 |
5) |
Kitle iletişim araçlarının gelişimiyle beraber reklam tarihi ve reklamın bu pazardaki yerini kavrayacak bir anlayış geliştirebilmek |
2 |
6) |
Bir yabancı dili kullanarak Reklamcılık alanıyla ilgili bilgileri, teknikleri, yöntemleri, araştırmaları takip edebilmek ve meslektaşları ile iletişim kurabilmek (“European Language Portfolio Global Scale”, Level B1)
|
3 |
7) |
Reklam alanındaki uygulamalara yönelik uygulamalara ilişkin ortaya çıkan problemlere yönelik bireysel ya da takım olarak sorumluluk alabilmek
|
2 |
8) |
Küresel ekonomi içinde reklamın kültürel, toplumsal, politik ve ekonomik olarak nasıl işlediğini kavramak
|
3 |
9) |
Reklam alanının dinamiklerini yaratıcı ve eleştirel bakış açısıyla bütünsel bir biçimde anlayabilmek ve buna yönelik orjinal stratejiler geliştirebilmek
|
3 |
10) |
Yazılı,basılı,görsel ve online basında yaratıcı reklam stratejileri geliştirebilmek ve aynı zamanda bu stratejileri farklı kültür ve medya kategorilerine nasıl entegre edebileceğini kavrayabilmek
|
2 |
11) |
Alanının gerektirdiği düzeyde bilgisayar programları ile birlikte bilişim ve iletişim teknolojilerini kullanmak (“European Computer Driving Licence”, Advanced Level”)
|
1 |
12) |
Öğrenme koşullarınının gerekliliklerini tanımlayabilmek ve gereğini yerine getirebilmek |
2 |
13) |
Reklamcılık mesleğinin gerektirdiği temel etik kuralları anlayabilmek ve uygulayabilmek
|
3 |