Hafta |
Konu |
Ön Hazırlık |
1) |
Kurum ve markaların iletişim hizmetlerini aldıkları yapılar ve modelleri. İletişim uzmanının içinde olduğu beklenti zincirini tanıması |
|
2) |
Kurum içi iletişim birimlerinin yapıları
• Ekip yapıları, yönetim şeması içerisindeki yerleri.
• Görev ve sorumlulukları, beklenti yarattıkları noktaların yönetimi |
|
3) |
Ajans yapıları
• Yapısal birimler, hizmet ve çalışma modelleri
• Hizmet verdikleri kurumların beklentileri ve yönetimi
|
|
4) |
Ajans Yapıları
• Müşterinin hedefini doğru belirlemek ve beklentisini yönetmek
|
|
5) |
Medya İlişkileri
• Marka ve medya arasındaki beklentinin yönetimi.
• Medyanın operasyonel iş yapış modeli, haber anlayışı vb.
|
|
6) |
Media relations management
• Meeting the ideal expectation in media in line with the client's goals. • Managing the expectation of brand/company from the media |
|
7) |
"3th parth" yönetimi
• 3th parth kimdir, ne işe yarar ne zaman vardır veya yoktur!
• Etkinliğin mükemmelliği mi beklentilerin karşılandığı anlar yaratmak mi? |
|
8) |
Final Projesi konusunun dağıtılması |
|
9) |
Kriz iletişiminde beklenti yönetimi |
|
10) |
Kriz iletişiminde beklenti yönetimi |
|
11) |
İletişim Uzmanının kendi paydaşlarını yönetmesi
Operasyonel becerilerin geliştirilmesi
İletişim Uzmanının kendi paydaşlarını yönetmesi
Operasyonel becerilerin geliştirilmesi |
|
12) |
İletişim Uzmanının kendi paydaşlarını yönetmesi
Operasyonel becerilerin geliştirilmesi |
|
13) |
İdeal beklenti zincirinin yönetilmesi |
|
14) |
Grup Sunumları |
|
|
Dersin Program Kazanımlarına Etkisi |
Katkı Payı |
1) |
- Alanındaki güncel bilgileri içeren ders kitapları, uygulama araç-gereçleri ve diğer kaynaklarla desteklenen ileri düzeydeki kuramsal ve uygulamalı bilgilere sahip olma |
2 |
2) |
- Alanında edindiği ileri düzeydeki kuramsal ve uygulamalı bilgileri kullanabilme.
- Alanında edindiği ileri düzeydeki bilgi ve becerileri kullanarak verileri yorumlayabilme ve değerlendirebilme, sorunları tanımlayabilme, analiz edebilme, araştırmalara ve kanıtlara dayalı çözüm önerileri geliştirebilme. |
4 |
3) |
Alanı ile ilgili konularda ilgili kişi ve kurumları bilgilendirebilme; düşüncelerini ve sorunlara ilişkin çözüm önerilerini yazılı ve sözlü olarak aktarabilme.
- Alanı ile ilgili konularda düşüncelerini ve sorunlara ilişkin çözüm önerilerini nicel ve nitel verilerle destekleyerek uzman olan ve olmayan kişilerle paylaşabilme.
-Toplumsal sorumluluk bilinci ile yaşadığı sosyal çevre için proje ve etkinlikler düzenleyebilme ve bunları uygulayabilme.
- Bir yabancı dili en az Avrupa Dil Portföyü B1 Genel Düzeyi'nde kullanarak alanındaki bilgileri izleyebilme ve meslektaşları ile iletişim kurabilme.
- Alanının gerektirdiği en az Avrupa Bilgisayar Kullanma Lisansı İleri Düzeyinde bilgisayar yazılımı ile birlikte bilişim ve iletişim teknolojilerini kullanabilme.
- Alanı ile ilgili verilerin toplanması, yorumlanması, uygulanması ve sonuçlarının duyurulması aşamalarında toplumsal, bilimsel, kültürel ve etik değerlere uygun hareket etme.
- Sosyal hakların evrenselliği, sosyal adalet, kalite kültürü ve kültürel değerlerin korunması ile çevre koruma, iş sağlığı ve güvenliği konularında yeterli bilince sahip olma. |
5 |
4) |
- Alanında edindiği ileri düzeydeki bilgi ve becerileri eleştirel bir yaklaşımla değerlendirebilme,
- Öğrenme gereksinimlerini belirleyebilme ve öğrenmesini yönlendirebilme.
-Yaşamboyu öğrenmeye ilişkin olumlu tutum geliştirebilme. |
3 |
5) |
Alanı ile ilgili verilerin toplanması, yorumlanması, uygulanması ve sonuçlarının duyurulması aşamalarında toplumsal, bilimsel, kültürel ve etik değerlere uygun hareket etme.
- Sosyal hakların evrenselliği, sosyal adalet, kalite kültürü ve kültürel değerlerin korunması ile çevre koruma, iş sağlığı ve güvenliği konularında yeterli bilince sahip olma. |
3 |
6) |
Alanı ile ilgili ileri düzeydeki bir çalışmayı bağımsız olarak yürütebilme.
- Alanı ile ilgili uygulamalarda karşılaşılan ve öngörülemeyen karmaşık sorunları çözmek için bireysel ve ekip üyesi olarak sorumluluk alabilme.
- Sorumluluğu altında çalışanların bir proje çerçevesinde gelişimlerine yönelik etkinlikleri planlayabilme ve yönetebilme. |
3 |