Hafta |
Konu |
Ön Hazırlık |
1) |
Kurum ve markaların iletişim hizmetlerini aldıkları yapılar ve modelleri. İletişim uzmanının içinde olduğu beklenti zincirini tanıması |
|
2) |
Kurum içi iletişim birimlerinin yapıları
• Ekip yapıları, yönetim şeması içerisindeki yerleri.
• Görev ve sorumlulukları, beklenti yarattıkları noktaların yönetimi |
|
3) |
Ajans yapıları
• Yapısal birimler, hizmet ve çalışma modelleri
• Hizmet verdikleri kurumların beklentileri ve yönetimi
|
|
4) |
Ajans Yapıları
• Müşterinin hedefini doğru belirlemek ve beklentisini yönetmek
|
|
5) |
Medya İlişkileri
• Marka ve medya arasındaki beklentinin yönetimi.
• Medyanın operasyonel iş yapış modeli, haber anlayışı vb.
|
|
6) |
Media relations management
• Meeting the ideal expectation in media in line with the client's goals. • Managing the expectation of brand/company from the media |
|
7) |
"3th parth" yönetimi
• 3th parth kimdir, ne işe yarar ne zaman vardır veya yoktur!
• Etkinliğin mükemmelliği mi beklentilerin karşılandığı anlar yaratmak mi? |
|
8) |
Final Projesi konusunun dağıtılması |
|
9) |
Kriz iletişiminde beklenti yönetimi |
|
10) |
Kriz iletişiminde beklenti yönetimi |
|
11) |
İletişim Uzmanının kendi paydaşlarını yönetmesi
Operasyonel becerilerin geliştirilmesi
İletişim Uzmanının kendi paydaşlarını yönetmesi
Operasyonel becerilerin geliştirilmesi |
|
12) |
İletişim Uzmanının kendi paydaşlarını yönetmesi
Operasyonel becerilerin geliştirilmesi |
|
13) |
İdeal beklenti zincirinin yönetilmesi |
|
14) |
Grup Sunumları |
|
|
Dersin Program Kazanımlarına Etkisi |
Katkı Payı |
1) |
Matematik, fen bilimleri ve bilgisayar mühendisliğine özgü konularda yeterli bilgi birikimi; bu alanlardaki kuramsal ve uygulamalı bilgileri, karmaşık mühendislik problemlerinde kullanabilme becerisi.
|
|
2) |
Karmaşık mühendislik problemlerini saptama, tanımlama, formüle etme ve çözme becerisi; bu amaçla uygun analiz ve modelleme yöntemlerini seçme ve uygulama becerisi.
|
2 |
3) |
Karmaşık bir sistemi, süreci, cihazı veya ürünü gerçekçi kısıtlar ve koşullar altında, belirli gereksinimleri karşılayacak şekilde tasarlama becerisi; bu amaçla modern tasarım yöntemlerini uygulama becerisi.
|
3 |
4) |
Bilgisayar mühendisliği uygulamalarında karşılaşılan karmaşık problemlerin analizi ve çözümü için gerekli olan modern teknik ve araçları geliştirme, seçme ve kullanma becerisi; bilişim teknolojilerini etkin bir şekilde kullanma becerisi.
|
|
5) |
Karmaşık mühendislik problemlerinin veya bilgisayar mühendisliği araştırma konularının incelenmesi için deney tasarlama, deney yapma, veri toplama, sonuçları analiz etme ve yorumlama becerisi.
|
3 |
6) |
Disiplin içi ve çok disiplinli takımlarda etkin biçimde çalışabilme becerisi; bireysel çalışma becerisi.
|
2 |
7) |
Türkçe sözlü ve yazılı etkin iletişim kurma becerisi; en az bir yabancı dil bilgisi; etkin rapor yazma ve yazılı raporları anlama, tasarım ve üretim raporları hazırlayabilme, etkin sunum yapabilme, açık ve anlaşılır talimat verme ve alma becerisi.
|
|
8) |
Yaşam boyu öğrenmenin gerekliliği bilinci; bilgiye erişebilme, bilim ve teknolojideki gelişmeleri izleme ve kendini sürekli yenileme becerisi.
|
|
9) |
Etik ilkelerine uygun davranma, mesleki ve etik sorumluluk bilinci; mühendislik uygulamalarında kullanılan standartlar hakkında bilgi.
|
|
10) |
Proje yönetimi, risk yönetimi ve değişiklik yönetimi gibi, iş hayatındaki uygulamalar hakkında bilgi; girişimcilik, yenilikçilik hakkında farkındalık; sürdürülebilir kalkınma hakkında bilgi.
|
|
11) |
Mühendislik uygulamalarının evrensel ve toplumsal boyutlarda sağlık, çevre ve güvenlik üzerindeki etkileri ve çağın mühendislik alanına yansıyan sorunları hakkında bilgi; mühendislik çözümlerinin hukuksal sonuçları konusunda farkındalık.
|
|