Hafta |
Konu |
Ön Hazırlık |
1) |
Kurum ve markaların iletişim hizmetlerini aldıkları yapılar ve modelleri. İletişim uzmanının içinde olduğu beklenti zincirini tanıması |
|
2) |
Kurum içi iletişim birimlerinin yapıları
• Ekip yapıları, yönetim şeması içerisindeki yerleri.
• Görev ve sorumlulukları, beklenti yarattıkları noktaların yönetimi |
|
3) |
Ajans yapıları
• Yapısal birimler, hizmet ve çalışma modelleri
• Hizmet verdikleri kurumların beklentileri ve yönetimi
|
|
4) |
Ajans Yapıları
• Müşterinin hedefini doğru belirlemek ve beklentisini yönetmek
|
|
5) |
Medya İlişkileri
• Marka ve medya arasındaki beklentinin yönetimi.
• Medyanın operasyonel iş yapış modeli, haber anlayışı vb.
|
|
6) |
Media relations management
• Meeting the ideal expectation in media in line with the client's goals. • Managing the expectation of brand/company from the media |
|
7) |
"3th parth" yönetimi
• 3th parth kimdir, ne işe yarar ne zaman vardır veya yoktur!
• Etkinliğin mükemmelliği mi beklentilerin karşılandığı anlar yaratmak mi? |
|
8) |
Final Projesi konusunun dağıtılması |
|
9) |
Kriz iletişiminde beklenti yönetimi |
|
10) |
Kriz iletişiminde beklenti yönetimi |
|
11) |
İletişim Uzmanının kendi paydaşlarını yönetmesi
Operasyonel becerilerin geliştirilmesi
İletişim Uzmanının kendi paydaşlarını yönetmesi
Operasyonel becerilerin geliştirilmesi |
|
12) |
İletişim Uzmanının kendi paydaşlarını yönetmesi
Operasyonel becerilerin geliştirilmesi |
|
13) |
İdeal beklenti zincirinin yönetilmesi |
|
14) |
Grup Sunumları |
|
|
Dersin Program Kazanımlarına Etkisi |
Katkı Payı |
1) |
Çizgi film ve animasyon alanında kuramsal ve uygulamalı bilgilere ve becerilere sahip olmak. |
|
2) |
Çizgi film ve animasyon alanında araştırma, gözlem-deneyim, değerlendirme becerisi geliştirebilmek ve her yönüyle çizgi film ve animasyon ve performans ilkelerini kullanarak fikirleri, inandırıcı eylem ve duyguları etkili bir şekilde iletebilmek. |
|
3) |
Çeşitli sanatsal stiller ve teknikler içeren animasyon filmler yapmak. |
|
4) |
Çizgi film ve animasyon yapım sürecini inisiyatif kullanarak tasarlamak, yaratıcılık ile uygulamak ve kişisel stili yansıtarak sunmak. |
|
5) |
Çizgi film ve animasyon üretim sürecinde ekip üyesi olup, sorumluluk alabilmek ve sorumluğu altında çalışanları yönetebilmek, onlara liderlik yapabilmek. |
|
6) |
Çizgi film ve animasyona ilişkin çalışmaları edindiği bilgi ve beceriler çerçevesinde değerlendirebilmek. |
|
7) |
Çizgi film ve animasyon alanında öğrenme gereksinimlerini tanımlayabilmek ve öğrenmeyi yönetebilmek. |
|
8) |
Çizgi film ve animasyon alanındaki bilimsel ve sanatsal çalışmalara katılarak ilgili kuruluşlarla iletişime geçebilmek ve alandaki bilgi ve becerilerini paylaşabilmek. |
|
9) |
Yabancı dil kullanarak çizgi film ve animasyon alanındaki gelişmeleri izlemek ve yabancı meslektaşları ile iletişim kurabilmek. |
|
10) |
Çizgi film ve animasyonda kullanılan her türlü teknik araç-gereç ve bilgisayar yazılımları ile birlikte genel bilişim ve iletişim teknolojilerini ileri düzeyde kullanabilmek. |
|
11) |
Gelişim ve üretimin her boyutunda eleştirel düşünme becerileri ve problem çözme stratejileri kullanmak, fikirleri, duyguları ve niyetleri görsel, sözlü ve yazılı olarak etkili bir şekilde iletmek ve çizgi film ve animasyon projelerinin geliştirilmesinde teknolojiyi etkin bir şekilde dahil etmek. |
|
12) |
Çizgi film ve animasyon alanında etik değerlere ve evrensel değerler konusunda yeterli bilince sahip olmak. |
|