Hafta |
Konu |
Ön Hazırlık |
1) |
Week-days, Seasons and months. p.7-13. |
|
2) |
Past. Rules and exercices. To be in Past. P.15-33. |
|
3) |
Past of verbs reflexives. Unite 10. Numbers . Verbs in Past. P.15-35 |
|
4) |
To go - to come in Present .Where? Direction. Adverbs of time. Conversation.p.51-69 |
|
5) |
Past of verbs to go-to come. Different directions.Kind of transportation.p.71-73 |
|
6) |
What time is it now? Time and o'clock. How much time? Conversation.p.37,39,41. |
|
7) |
Because and THAT’S WHY(cause and effect ). P.123-127 . Quız 1 30.10.2019 |
|
8) |
Future. To be in Future. When? Adverbs . Revision Unite 10. Exercices. p.97,101,103-107 |
|
9) |
Midterm exam. 13.11.2019 |
|
10) |
Imperfect and Perfect forms of verbs (the pairs) in Past. Difference. Unite 11p.75-85 |
|
11) |
Expression of desires and intentions. To want and to can in different situations.p.87-90 |
|
12) |
I want to go to my friend/to school .To whom? Dativ –Accusativ cases. Action verbs in Future.p.93-95 |
|
13) |
Can/ can’t (possibility/ impossibility) p.117-119 QUIZ 2 11.12.2019. |
|
14) |
Imperfect and Perfect forms of verbs (the pairs) in Future. Difference.p.98-99. REVIEW FOR FINAL EXAM. |
|
|
Dersin Program Kazanımlarına Etkisi |
Katkı Payı |
1) |
Klasik ve güncel başlıca sosyoloji perspektiflerini öğrenmek ve karşılaştırmak ve bunların hepsini sosyal durumların analizine uygulamak. |
3 |
2) |
Yerel ve küresel ölçekte, sosyolojik ve antropolojik bilginin kurulmasında temel metodolojik yaklaşımları belirlemek |
2 |
3) |
Sosyal bilimlerde istatistik alanında edinilmiş, teorik ve uygulamalı bilginin kullanılmasını sağlamak |
3 |
4) |
Sosyolojiye katkıda bulunacak diğer disiplinlere ait temel bilginin alınması (psikoloji, tarih, siyaset bilimi, iletişim ve edebiyat ) ve bu bilgiyi sosyolojik sürecin analiz edilmesinde kullanabilmek |
3 |
5) |
Sosyolojik verilerin toplanmasında, yorumlanmasında ve yayınlanmasında bilimsel ve etik prensiplere ilişkin bilgi sahibi olmak, bu prensipleri uygulayabilmek; ve aynı zamanda bu verinin uzmanlar ve ilgili kişilerle etkili iletişim yetenekleri ile nasıl paylaşılacağı becerisini geliştirme |
2 |
6) |
Kalitatif ve kantitatif analizler için, bilgisayar programlarını kullanarak sosyolojik bilgiyi analiz etme ve yayımlama yeteneği geliştirmek ve bu alandaki yeni gelişmeleri takip etme tutumu geliştirmek |
2 |
7) |
Kent ve kır sosyolojisi ve demografi; siyaset sosyolojisi; toplumsal cinsiyet sosyolojisi; beden sosyolojisi; görsel sosyoloji; iş sosyolojisi; din sosyolojisi; bilgi sosyolojisi ve suç sosyolojisi ile ilgili teorileri tanımlamak ve bu teoriler hakkında bilgi sahibi olmak |
4 |
8) |
Felsefi ve tarihi bakış açısına göre sosyolojinin bilimsel bir disiplin olarak nasıl konumlandığı bilgisine sahip olmak |
4 |
9) |
Türk toplumundaki sosyal konular üzerine farkındalık sahibi olmak, bu konulara eleştirel yaklaşabilmek ve Türk sosyologlarının çalışmaları hakkında bilgi sahibi olmak ve bu bilgileri aktarabilmek |
2 |
10) |
Sosyal konular ve küresel sosyal süreçler üzerine farkındalık sahibi olmak ve sosyolojik analizleri kalkınma ve sosyal sorumluluk projelerine uygulamak. |
2 |
11) |
Bireysel veya takım üyesi olarak, sosyolojinin çeşitli alanları için araştırma sorusu belirleme, araştırma projesi üretme ve tamamlanmış yazılı rapor hazırlama kabiliyetine sahip olmak |
2 |
12) |
Sosyoloji alanında kazanılmış bilginin lise derecesine aktarabilmek |
2 |