Hafta |
Konu |
Ön Hazırlık |
1) |
İş sağlığı ve güvenliği kavramı, tarihçesi, ilkeleri
|
Yok |
2) |
İş sağlığı ve güvenliği mevzuatı |
Yok |
3) |
Çalışanların yasal hak ve sorumlulukları |
Yok |
4) |
İşyeri ortamının fiziksel risk etkenleri |
Yok |
5) |
İşyeri ortamının kimyasal risk etkenleri |
Yok |
6) |
İşyeri ortamının biyolojik risk etkenleri
|
Yok |
7) |
İşyeri ortamının ergonomik risk etkenleri – Ergonomi |
Yok |
8) |
İşyeri ortamının psiko-sosyal risk etkenleri
|
Yok |
9) |
Çalışanlarda risk grupları |
Yok |
10) |
Risk yönetimi ve değerlendirmesi |
Yok |
11) |
İş kazaları ve korunma |
Yok |
12) |
Meslek hastalıkları |
Yok |
13) |
Kişisel koruyucu donanımlar |
Yok |
14) |
Sağlık ve güvenlik işaretleri
Health and safety signs
|
Yok |
|
Dersin Program Kazanımlarına Etkisi |
Katkı Payı |
1) |
Fotoğraf ve video mecraları hakkında bilgi sahip olmak ve bu mecraların temel, orta ve ileri düzey teknik becerisi. |
|
2) |
Fotoğraf ve videonun kuramları, kavramları ve kullanımlarını anlama, analiz etme ve değerlendirme becerisi. |
|
3) |
Fotoğraf ve videonun kullanım alanlarında teorik bilgiyi kullanma becerisi. |
|
4) |
Fotoğraf ve video hakkındaki teorik ve pratik çalışmaların tarihsel literatürünü tanımak ve değerlendirebilmek. |
|
5) |
Fotoğraf ve video projelerine ilişkin problem çözme becerisi. |
|
6) |
Fotoğraf ve videodaki özel ve yeni oluşan gereksinimlere yenilikçi karşılıklar üretme becerisi. |
|
7) |
Görsel kültürde görüntünün rolünü ve potansiyelini anlamak ve değerlendirmek. |
|
8) |
Fotoğraf ve video görüntüleri aracılığıyla ayırt edici biçimde iletişim kurma becerisi. |
|
9) |
Görüntünün üretim sonrası süreçleri hakkında deneyim ve bu bilgi aracılığı ile yaratıcı sonuçlar geliştirme becerisi. |
|
10) |
Medya içerisinde fotoğraf ve videonun üretim, dağıtım ve kullanım süreçleri hakkında bilgi ve bu süreçlere katılma becerisi. |
|
11) |
Görsel kültürdeki küresel, bölgesel ve yerel sorunsalları anlama, analiz etme ve değerlendirme becerisi. |
|
12) |
Kamu iletişiminin amaçları hakkında bilgi ve bu amaçlara gözle görülür bir katkı sağlama becerisi. |
|
13) |
Yaratıcılığı disiplinlerarası metodlar ile geliştirip projeler gerçekleştirme becerisi. |
|
14) |
İletişim, sanat ve teknolojinin kesişim noktalarına dair genel kültür kazanma. |
|