Hafta |
Konu |
Ön Hazırlık |
1) |
Stratejik Yönetime Giriş |
Slaytları ve seçilen materyali okuyun |
2) |
Dönemin Ana Vaka Çalışmasına Giriş |
Slaytları ve seçilen materyali okuyun |
3) |
Strateji Tarihi ve Teorisi |
Slaytları ve seçilen materyali okuyun |
4) |
Kurumsal Finansallar / Hissedar Değeri |
Slaytları ve seçilen materyali okuyun |
5) |
Vizyon / Misyon & Kurumsal Strateji |
Slaytları ve seçilen materyali okuyun |
6) |
Çevre Ekolojisi |
Slaytları ve seçilen materyali okuyun |
7) |
Rekabetçi Pozisyon |
Slaytları ve seçilen materyali okuyun |
8) |
Rekabetçi Konumlandırmaya İlişkin Sektör Vaka Çalışması |
Slaytları ve seçilen materyali okuyun |
9) |
Kaynaklar ve Yetenekler |
Slaytları ve seçilen materyali okuyun |
10) |
Rekabetçi Yeniden Konumlandırma ve Stratejik Seçenekler |
Slaytları ve seçilen materyali okuyun |
11) |
Uygulama ve Stratejik Kontrol |
Slaytları ve seçilen materyali okuyun |
12) |
Ana Vaka Çalışması |
Slaytları ve seçilen materyali okuyun |
13) |
Ana Vaka Çalışması |
Slaytları ve seçilen materyali okuyun |
14) |
Sınava Hazırlık Tekrarı |
Slaytları ve seçilen materyali okuyun |
|
Dersin Program Kazanımlarına Etkisi |
Katkı Payı |
1) |
Dünyayı ve toplumu anlamaya yönelik sosyal bilimlerin ve güzel sanatların kuramsal ve analitik temel kavramlarına ve yöntemlerine aşina olmak |
4 |
2) |
Farklı medyalara ve sanat dallarına ilişkin temel bilgilere hâkim |
3 |
3) |
Sesli-hareketli görüntü mecralarında dünyada ve Türkiye’deki tarihsel birikime ve yeni gelişmelere hâkim |
1 |
4) |
Dünyada ve Türkiye’deki sesli-hareketli görüntü diline ve estetiğine hâkim |
1 |
5) |
Kurmaca olan ve olmayan bir sesli hareketli görüntü ürününde kullanılabilecek bir anlatı oluşturabilen |
2 |
6) |
Çekime hazır bir senaryo yazabilen |
2 |
7) |
Mevcut bir senaryoyu photoboardlaştırıp, kamera, ışık ve diğer gerekli teçhizatı kullanarak çekimini gerçekleştirebilen |
|
8) |
Çekilmiş görüntüleri dijital ortama aktararak kurgulayabilen ve diğer post-prodüksiyon işlemlerini yapabilen |
|
9) |
Belgesel nitelikli bir sesli-hareketli görüntü ürününü ön hazırlık, çekim, kurgu ve post-prodüksiyon aşamalarıyla birlikte hazırlayabilen |
|
10) |
Televizyon ve radyo mecralarına özgü sesli-hareketli görüntü ürünlerini ön hazırlık, çekim, kurgu ve post-prodüksiyon aşamalarıyla birlikte hazırlayabilen |
|
11) |
Bir sesli-hareketli görüntü ürününü görsel-işitsel dili ve anlatısı açısından anlamlandırabilecek, eleştirel yaklaşabilecek ve bu yaklaşımlarını yazılı olarak ifade edebilecek kültürel ve kuramsal analitik donanıma sahip |
3 |
12) |
Etik ve toplumsal sorumluluk duygusuna sahip |
5 |