Hafta |
Konu |
Ön Hazırlık |
1) |
Deneyim pazarlaması nedir? Neden ihtiyaç vardır? Pazarlama iletişiminde temel konular ve deneyim pazarlamasının iletişimdeki yeri (Konuk katılımcı: Uğur Batı). |
|
2) |
Deneyim pazarlamasında etkinliğin yeri nedir? (Konuk katılımcı: Bülent Fidan) |
|
3) |
Deneyim pazarlaması nasıl planlanır? Göz önünde bulundurulması gereken basamaklar nelerdir? (Konuk Katılımcı: Coca–Cola) |
|
4) |
Deneyim pazarlamasının dünyadaki ve Türkiye’deki örneklerinin karşılaştırılması |
|
5) |
Deneyim üzerine etkinlik nedir? Neden ihtiyaç duyulur? Öğrencilerin bir marka için deneyim pazarlaması iletişimi planına başlaması. |
|
6) |
Etkinlik türleri nelerdir? (Konuk katılımcı: Anadolu Efes Etkinlik Yöneticisi) |
|
7) |
Etkinlik gerçekleştirirken dikkat edilmesi gereken unsurlar nelerdir? (Konuk Katılımcı: Pozitif Etkinlik Firma Yönetici Ortağı) Öğrencilerin etkinlik planına başlaması. |
|
8) |
Etkinlik planlaması nasıl yapılır? (Konuk katılımcı: Gnctrkcll) |
|
9) |
Etkinliğin yeri ve zamanı nasıl planlanır? (Konuk katılımcı: Boogy etkinlik ajansı) |
|
10) |
Etkinliğin teknoloji ile uyumunda dikkat edilmesi gerekenler nelerdir? (Konuk Katılımcı: Visionteractive Firma Kurucusu) |
|
11) |
Etkinliğin sosyal medya ile ilişkisinin kurulmasının önemi (Konuk Katılımcı: Coca–Cola) |
|
12) |
Etkinlikte ortaya çıkabilecek krizler nelerdir? Kriz yönetimi nasıl yapılır? (Konuk Katılımcı: Nike) |
|
13) |
Etkinliğin bitiminde değerlendirilmesi ve raporlanması (Konuk Katılımcı: Anadolu Efes) |
|
14) |
Öğrencilerin tüm haftalardaki adımlara uygun olarak hazırladıkları deneyim pazarlama iletişimi projesi sunumlarını gerçekleştirmesi. |
|
|
Dersin Program Kazanımlarına Etkisi |
Katkı Payı |
1) |
Çocuğun fiziksel, bilişsel, sosyal-duygusal gelişim alanlarını kapsayan, kuramsal ve uygulama bilgisine sahip olmak. |
4 |
2) |
Mesleki uygulamalarda etik ilke ve değerlere uygun davranmak. |
5 |
3) |
Bilgiye ulaşma yollarını etkin bir şekilde kullanarak, yaşam boyu öğrenme ilkesini benimsemek. |
5 |
4) |
Çocuk gelişim evrelerini bilmek ve çocukların bilişsel, duyuşsal, psiko-motor gelişimine uygun model/kuramları kullanabilmek. |
5 |
5) |
Toplumsal sorumluluk bilinciyle, mesleki proje, araştırma ve etkinlikler planlamak, uygulamak ve değerlendirmek. |
5 |
6) |
Çocuk ve ailelere yönelik rehberlik/danışmanlık çalışmalarında etkin iletişim yöntemlerini kullanabilmek. |
3 |
7) |
Çocuğun gelişim evrelerini dikkate alarak, çocuk ve aile sorunlarına duyarlı olmak, kişilik kazandırıcı ve hayata hazırlayıcı eğitim ve öğretim yöntemlerini uygulamak. |
5 |
8) |
Çocuğun gelişim evrelerine uygun olarak eğitim ve iletişim materyalleri kullanmak, eğitim ortamı düzenlemek. |
5 |
9) |
Çocuk gelişimi ve eğitimi alanında interdisipliner bir yaklaşımla sorumluluk almak, bilişim teknolojilerini kullanmak, proje ve etkinliklerde bulunmak. |
5 |
10) |
Çocuk sağlığı gelişimine özgü araştırma alanlarında bilgi teknolojilerini kullanmak. |
5 |
11) |
En az bir yabancı dil kullanarak alanındaki bilgileri izlemek ve meslektaşları ile uluslararası düzeyde iletişim ve işbirliği gerçekleştirebilmek. |
5 |
12) |
Çocuk gelişimi alanında edindiği ileri düzeydeki bilgileri kullanarak, çağdaş ve profesyonel kimliği ile meslektaşları ve topluma örnek olmak. |
5 |