Hafta |
Konu |
Ön Hazırlık |
1) |
Dersin amacı, beklentileri ve sağlayacağı katkılar hakkında bilgiler. Dijital iletişim ve global dünyada insanların yaşantı ve davranışlarında değiştirdikleri. |
|
2) |
Dijital Pazarlama İletişimine Giriş - Dijitalleşme iletişim stratejilerinde neleri değiştirdi? Dijital Pazarlama Kanalları nelerdir? |
|
3) |
Display Reklam, Arama motoru Pazarlaması, Mobil Pazarlama, Reklam Hedefleme Türleri |
|
4) |
Sosyal Medyada Pazarlama İletişimi Stratejileri. Türkiye ve dünyada sosyal medya kullanımı ve gelişimi. Sosyal medya trendlerinin takibi nasıl yapılır? Uygulamalı anlatım. |
|
5) |
Sosyal medyada pazarlama iletişimi stratejisi oluşturmanın kuralları. Gerçek kampanya uygulamaları üzerinden vaka çalışmaları. |
|
6) |
Facebook, Twitter, Instagram ve diğer Sosyal Medya kanallarında Reklam Modelleri. |
|
7) |
Sosyal medyada kampanya kurgulanması ve içerik yönetiminde dikkat edilmesi gerekenler. Online içerik üretme çalışması. |
|
8) |
Vize konularının tekrarı ve vize sınavı için yönlendirmeler. |
|
9) |
Viral Pazarlama, Buzz Feed nedir? İçerik nasıl hazırlanır, nasıl dağıtılır, kanalları nelerdir? |
|
10) |
Sosyal medyada yeni trendler: Real Time Marketing, Inbound Marketing, Guerilla Marketing |
|
11) |
Dijital Halkla İlişkiler nedir? Geleneksel halkla ilişkiler ile farkları nelerdir? Geleneksel halkla ilişkiler kampanyası ve dijital kampanya fikrinin uygulamalı karşılaştırması. |
|
12) |
Web Sitesi, Micro Site, Landing Page, Blog, Facebook Tab nedir? Her birinin kullanım alanları nasıl farklılaşır? |
|
13) |
Kurumsal iletişimde sosyal medya ve dijital stratejilerin kullanımının önemi, kurum içi ve kurum dışı farklı uygulamalar. |
|
14) |
Dersin konularının bir tekrarı, yarıyıl sonu sınavı için uyarı ve yönlendirmeler. |
|
|
Dersin Program Kazanımlarına Etkisi |
Katkı Payı |
1) |
Çocuğun fiziksel, bilişsel, sosyal-duygusal gelişim alanlarını kapsayan, kuramsal ve uygulama bilgisine sahip olmak. |
4 |
2) |
Mesleki uygulamalarda etik ilke ve değerlere uygun davranmak. |
5 |
3) |
Bilgiye ulaşma yollarını etkin bir şekilde kullanarak, yaşam boyu öğrenme ilkesini benimsemek. |
5 |
4) |
Çocuk gelişim evrelerini bilmek ve çocukların bilişsel, duyuşsal, psiko-motor gelişimine uygun model/kuramları kullanabilmek. |
5 |
5) |
Toplumsal sorumluluk bilinciyle, mesleki proje, araştırma ve etkinlikler planlamak, uygulamak ve değerlendirmek. |
5 |
6) |
Çocuk ve ailelere yönelik rehberlik/danışmanlık çalışmalarında etkin iletişim yöntemlerini kullanabilmek. |
3 |
7) |
Çocuğun gelişim evrelerini dikkate alarak, çocuk ve aile sorunlarına duyarlı olmak, kişilik kazandırıcı ve hayata hazırlayıcı eğitim ve öğretim yöntemlerini uygulamak. |
5 |
8) |
Çocuğun gelişim evrelerine uygun olarak eğitim ve iletişim materyalleri kullanmak, eğitim ortamı düzenlemek. |
5 |
9) |
Çocuk gelişimi ve eğitimi alanında interdisipliner bir yaklaşımla sorumluluk almak, bilişim teknolojilerini kullanmak, proje ve etkinliklerde bulunmak. |
5 |
10) |
Çocuk sağlığı gelişimine özgü araştırma alanlarında bilgi teknolojilerini kullanmak. |
5 |
11) |
En az bir yabancı dil kullanarak alanındaki bilgileri izlemek ve meslektaşları ile uluslararası düzeyde iletişim ve işbirliği gerçekleştirebilmek. |
5 |
12) |
Çocuk gelişimi alanında edindiği ileri düzeydeki bilgileri kullanarak, çağdaş ve profesyonel kimliği ile meslektaşları ve topluma örnek olmak. |
5 |