Hafta |
Konu |
Ön Hazırlık |
1) |
Oryantasyon |
• Tanışma
• İzlence İncelemesi
• Ders gereksinimleri |
2) |
Reklamda hikaye anlatımı |
Ders materyallerinden gerekli okumalar |
3) |
Hikaye anlatımı ve ikna |
Ders materyallerinden gerekli okumalar |
4) |
Bir hikayeyi anlamak
• Anlatısal Düşünme |
Ders materyallerinden gerekli okumalar |
5) |
Bir hikaye yaşamak:
• Ulaştırma Teorisi.
Ödev 1 |
Ders materyallerinden gerekli okumalar |
6) |
Hikaye anlatımının temel unsurları:
1- Mesaj
2- Çatışma
3- Karakterler
4- Tema
|
Ders materyallerinden gerekli okumalar |
7) |
Hikaye anlatımının temel unsurları:
1- Mesaj
2- Çatışma
3- Karakterler
4- Tema
|
Ders materyallerinden gerekli okumalar |
8) |
Vize Sınavı |
|
9) |
Anlatı Reklamcılığında Kahramanın Yolculuğu |
Ders materyallerinden gerekli okumalar |
10) |
Yetersizlik Pazarlaması ve Güçlendirme Pazarlaması
Ödev 2 |
Ders materyallerinden gerekli okumalar |
11) |
Bir marka mitolojisi inşa etmek
• Kutsal inanç / marka dünya görüşü
• Marka temsilcisi
• Marka anlatımı
• Marka kültürü
|
|
12) |
Bir marka mitolojisi inşa etmek
• Kutsal inanç / marka dünya görüşü
• Marka temsilcisi
• Marka anlatımı
• Marka kültürü
|
|
13) |
Bir markanın algısal unsurları ve marka mitolojisi
|
|
14) |
Kültürel Markalaşma ve Holt'un Mit Pazar Yaklaşımı
|
|
14) |
Hikaye anlatmak diyaloğa dönüşünce:
- Tüketiciyi hikayeye dahil etmek
- Yakınsama ve etkileşim
- Video hikayeler ve Youtube |
Ders materyallerinden gerekli okumalar |
|
Dersin Program Kazanımlarına Etkisi |
Katkı Payı |
1) |
Çocuğun fiziksel, bilişsel, sosyal-duygusal gelişim alanlarını kapsayan, kuramsal ve uygulama bilgisine sahip olmak. |
4 |
2) |
Mesleki uygulamalarda etik ilke ve değerlere uygun davranmak. |
5 |
3) |
Bilgiye ulaşma yollarını etkin bir şekilde kullanarak, yaşam boyu öğrenme ilkesini benimsemek. |
5 |
4) |
Çocuk gelişim evrelerini bilmek ve çocukların bilişsel, duyuşsal, psiko-motor gelişimine uygun model/kuramları kullanabilmek. |
5 |
5) |
Toplumsal sorumluluk bilinciyle, mesleki proje, araştırma ve etkinlikler planlamak, uygulamak ve değerlendirmek. |
5 |
6) |
Çocuk ve ailelere yönelik rehberlik/danışmanlık çalışmalarında etkin iletişim yöntemlerini kullanabilmek. |
3 |
7) |
Çocuğun gelişim evrelerini dikkate alarak, çocuk ve aile sorunlarına duyarlı olmak, kişilik kazandırıcı ve hayata hazırlayıcı eğitim ve öğretim yöntemlerini uygulamak. |
5 |
8) |
Çocuğun gelişim evrelerine uygun olarak eğitim ve iletişim materyalleri kullanmak, eğitim ortamı düzenlemek. |
5 |
9) |
Çocuk gelişimi ve eğitimi alanında interdisipliner bir yaklaşımla sorumluluk almak, bilişim teknolojilerini kullanmak, proje ve etkinliklerde bulunmak. |
5 |
10) |
Çocuk sağlığı gelişimine özgü araştırma alanlarında bilgi teknolojilerini kullanmak. |
5 |
11) |
En az bir yabancı dil kullanarak alanındaki bilgileri izlemek ve meslektaşları ile uluslararası düzeyde iletişim ve işbirliği gerçekleştirebilmek. |
5 |
12) |
Çocuk gelişimi alanında edindiği ileri düzeydeki bilgileri kullanarak, çağdaş ve profesyonel kimliği ile meslektaşları ve topluma örnek olmak. |
5 |