Hafta |
Konu |
Ön Hazırlık |
1) |
Giriş ve ders izlencesinin aktarımı |
|
2) |
Seminer konuğu: Poyraz Özer
"Architecture and Level Design in Video Games" |
|
3) |
Çalıştay Konuğu: Volkan Hacıtahiroğulları
"Game Design & Documentation" |
|
4) |
Seminer Konuğu: Yağmur Cenberli
"Net Neutrality" |
|
5) |
Seminer Konuğu: Öykü Türeli
"Research Methods in Communication" |
|
6) |
Seminer Konuğu: Nilüfer Geysi
"Climate Change Communication" |
|
7) |
Seminer Konuğu: Ebru Güney
"Cli-fi" |
|
8) |
Seminer Konuğu: Cemre Okumuş
"Feminist Historiography & Documentary" |
|
9) |
Çalıştay Konuğu: Nisa Gülfidan
"Poster Design & Print" |
|
10) |
Seminer Konuğu: Murat Can Oğuz
"Mapping & Digital Experiences" |
|
11) |
Seminer Konuğu: Eren Demirkıran
"Green Advertising" |
|
12) |
Çalıştay Konuğu: Laçin Yalçınkaya
"Blogosphere & WordPress" |
|
13) |
Seminer Konuğu: Burak Özdemir
"Nation Branding" |
|
14) |
Seminer Konuğu: Görkem Bir
"Advertising & Globalization" |
|
|
Dersin Program Kazanımlarına Etkisi |
Katkı Payı |
1) |
Fotoğraf ve video mecraları hakkında bilgi sahip olmak ve bu mecraların temel, orta ve ileri düzey teknik becerisi. |
|
2) |
Fotoğraf ve videonun kuramları, kavramları ve kullanımlarını anlama, analiz etme ve değerlendirme becerisi. |
|
3) |
Fotoğraf ve videonun kullanım alanlarında teorik bilgiyi kullanma becerisi. |
|
4) |
Fotoğraf ve video hakkındaki teorik ve pratik çalışmaların tarihsel literatürünü tanımak ve değerlendirebilmek. |
|
5) |
Fotoğraf ve video projelerine ilişkin problem çözme becerisi. |
|
6) |
Fotoğraf ve videodaki özel ve yeni oluşan gereksinimlere yenilikçi karşılıklar üretme becerisi. |
|
7) |
Görsel kültürde görüntünün rolünü ve potansiyelini anlamak ve değerlendirmek. |
|
8) |
Fotoğraf ve video görüntüleri aracılığıyla ayırt edici biçimde iletişim kurma becerisi. |
|
9) |
Görüntünün üretim sonrası süreçleri hakkında deneyim ve bu bilgi aracılığı ile yaratıcı sonuçlar geliştirme becerisi. |
|
10) |
Medya içerisinde fotoğraf ve videonun üretim, dağıtım ve kullanım süreçleri hakkında bilgi ve bu süreçlere katılma becerisi. |
|
11) |
Görsel kültürdeki küresel, bölgesel ve yerel sorunsalları anlama, analiz etme ve değerlendirme becerisi. |
|
12) |
Kamu iletişiminin amaçları hakkında bilgi ve bu amaçlara gözle görülür bir katkı sağlama becerisi. |
|
13) |
Yaratıcılığı disiplinlerarası yöntemler ile geliştirip projeler gerçekleştirme becerisi. |
|
14) |
İletişim, sanat ve teknolojinin kesişim noktalarına dair genel kültür kazanma. |
|