Hafta |
Konu |
Ön Hazırlık |
1) |
Giriş ve ders izlencesinin aktarımı |
|
2) |
Seminer konuğu: Poyraz Özer
"Architecture and Level Design in Video Games" |
|
3) |
Çalıştay Konuğu: Volkan Hacıtahiroğulları
"Game Design & Documentation" |
|
4) |
Seminer Konuğu: Yağmur Cenberli
"Net Neutrality" |
|
5) |
Seminer Konuğu: Öykü Türeli
"Research Methods in Communication" |
|
6) |
Seminer Konuğu: Nilüfer Geysi
"Climate Change Communication" |
|
7) |
Seminer Konuğu: Ebru Güney
"Cli-fi" |
|
8) |
Seminer Konuğu: Cemre Okumuş
"Feminist Historiography & Documentary" |
|
9) |
Çalıştay Konuğu: Nisa Gülfidan
"Poster Design & Print" |
|
10) |
Seminer Konuğu: Murat Can Oğuz
"Mapping & Digital Experiences" |
|
11) |
Seminer Konuğu: Eren Demirkıran
"Green Advertising" |
|
12) |
Çalıştay Konuğu: Laçin Yalçınkaya
"Blogosphere & WordPress" |
|
13) |
Seminer Konuğu: Burak Özdemir
"Nation Branding" |
|
14) |
Seminer Konuğu: Görkem Bir
"Advertising & Globalization" |
|
|
Dersin Program Kazanımlarına Etkisi |
Katkı Payı |
1) |
Temel matematik, uygulamalı matematik teori ve uygulamalarını kavramış olmak |
|
2) |
Matematiksel ispatları anlamak ve onlara erişebilmek ve uygun ispatları inşa edebilmek ve ayrıca, problemleri tanımlayabilmek, onları analiz edebilmek ve problemlere bilimsel metotlara dayalı çözümler bulmak |
|
3) |
Matematiği disiplinler arası bir yaklaşım ile gerçek hayata uygulayabilmek ve bunların etkin potansiyelini keşfetmek |
|
4) |
Kendisini geliştirmek ve matematiğin kullanıldığı alanlarda modelleme yapabilecek seviyede gerekli bilgi birikimini elde etmek |
4 |
5) |
Teorik ve teknik bilgileri detaylı bir biçimde uzmanlara, basit ve anlaşılabilir bir biçimde uzman olmayanlara anlatabilmek |
|
6) |
Matematik alanında kullanılan bilgisayar programlarına aşina olmak ve bunlardan en az birini İleri Düzey Avrupa Bilgisayar Ehliyeti(the European Computer Driving Licence Advanced Level) seviyesinde kullanmak |
|
7) |
Görev aldığı projelerin her adımında sosyal, bilimsel ve etik değerlere uygun davranmak ve çevre katılımı kapsamında proje tanıtımı ve uygulamaları yapabilmek |
|
8) |
Evrensel anlamda bir entelektüel birikime sahip olarak tüm süreçleri etkin bir biçimde değerlendirmek ve kalite yönetimi hakkında yeterli farkında lığa sahip olmak |
4 |
9) |
Soyut düşünme yeteneğine sahip bir biçimde somut olaylar arasında ilgi kurmak, çözümleri aktarmak, deneyler tasarlamak, veri toplamak ve sonuçları bilimsel metotlarla analiz etmek ve müdahil olmak |
|
10) |
Yaşam boyu öğrenme hakkında bilinçli olarak, program boyunca edinilen bilgi, beceri ve yeteneklerini yenileyerek yaşam boyu öğrenmenin devamını sağlamak |
|
11) |
Cebir, analiz, sayılar teorisi, mantık, geometri ve topoloji gibi matematik alanlarında kazandığı bilgiyi ortaöğretim seviyesine uyarlamak ve aktarmak |
|
12) |
Yalnız veya bir ekibin elemanı olarak araştırma yapmak, bir projenin ilgili her adımında etkili olmak, karar verme süreçlerine katılmak, zamanı etkili kullanarak proje planlamak ve yürütmek |
|