Week |
Subject |
Related Preparation |
1) |
Student Life in Istanbul |
Şehir ve Kültür İstanbul Kitabındaki “Geleneksel Türk Sanatları ve İstanbul”
“Şehir ve Kültür, Eşsizliğin Doruk Noktası: İstanbul”
Şehir ve Kültür İstanbul “Şehir ve Kültür, Eşsizliğin Doruk Noktası: İstanbul”
Research Articles on the subject to date
|
2) |
Istanbul today than yesterday |
Şehir ve Kültür İstanbul Kitabındaki “Geleneksel Türk Sanatları ve İstanbul”
“Şehir ve Kültür, Eşsizliğin Doruk Noktası: İstanbul”
Şehir ve Kültür İstanbul “Şehir ve Kültür, Eşsizliğin Doruk Noktası: İstanbul”
Research Articles on the subject to date
|
3) |
Legends Istanbul |
Şehir ve Kültür İstanbul Kitabındaki “Geleneksel Türk Sanatları ve İstanbul”
“Şehir ve Kültür, Eşsizliğin Doruk Noktası: İstanbul”
Şehir ve Kültür İstanbul “Şehir ve Kültür, Eşsizliğin Doruk Noktası: İstanbul”
Research Articles on the subject to date
|
4) |
From today's Istanbul Prohistorya settled History |
Şehir ve Kültür İstanbul Kitabındaki “Geleneksel Türk Sanatları ve İstanbul”
“Şehir ve Kültür, Eşsizliğin Doruk Noktası: İstanbul”
Şehir ve Kültür İstanbul “Şehir ve Kültür, Eşsizliğin Doruk Noktası: İstanbul”
Research Articles on the subject to date
|
5) |
Restaurants in Istanbul From Past to Present |
Şehir ve Kültür İstanbul Kitabındaki “Geleneksel Türk Sanatları ve İstanbul”
“Şehir ve Kültür, Eşsizliğin Doruk Noktası: İstanbul”
Şehir ve Kültür İstanbul “Şehir ve Kültür, Eşsizliğin Doruk Noktası: İstanbul”
Research Articles on the subject to date
|
6) |
Istanbul's Historical and Cultural Values
|
Şehir ve Kültür İstanbul Kitabındaki “Geleneksel Türk Sanatları ve İstanbul”
“Şehir ve Kültür, Eşsizliğin Doruk Noktası: İstanbul”
Şehir ve Kültür İstanbul “Şehir ve Kültür, Eşsizliğin Doruk Noktası: İstanbul”
Research Articles on the subject to date
|
7) |
Read Art and Cultural Heritage Perspective Istanbul
|
Şehir ve Kültür İstanbul Kitabındaki “Geleneksel Türk Sanatları ve İstanbul”
“Şehir ve Kültür, Eşsizliğin Doruk Noktası: İstanbul”
Şehir ve Kültür İstanbul “Şehir ve Kültür, Eşsizliğin Doruk Noktası: İstanbul”
Research Articles on the subject to date
|
8) |
Mid-Term |
|
9) |
Global City and Istanbul
|
Şehir ve Kültür İstanbul Kitabındaki “Geleneksel Türk Sanatları ve İstanbul”
“Şehir ve Kültür, Eşsizliğin Doruk Noktası: İstanbul”
Şehir ve Kültür İstanbul “Şehir ve Kültür, Eşsizliğin Doruk Noktası: İstanbul”
Research Articles on the subject to date
|
10) |
In the 19th and 20th centuries Head of Economic and Social Life in Istanbul
|
Şehir ve Kültür İstanbul Kitabındaki “Geleneksel Türk Sanatları ve İstanbul”
“Şehir ve Kültür, Eşsizliğin Doruk Noktası: İstanbul”
Şehir ve Kültür İstanbul “Şehir ve Kültür, Eşsizliğin Doruk Noktası: İstanbul”
Research Articles on the subject to date
|
11) |
On Poets and On Istanbul |
Şehir ve Kültür İstanbul Kitabındaki “Geleneksel Türk Sanatları ve İstanbul”
“Şehir ve Kültür, Eşsizliğin Doruk Noktası: İstanbul”
Şehir ve Kültür İstanbul “Şehir ve Kültür, Eşsizliğin Doruk Noktası: İstanbul”
Research Articles on the subject to date
|
12) |
Istanbul's urban transformation and History
|
Şehir ve Kültür İstanbul Kitabındaki “Geleneksel Türk Sanatları ve İstanbul”
“Şehir ve Kültür, Eşsizliğin Doruk Noktası: İstanbul”
Şehir ve Kültür İstanbul “Şehir ve Kültür, Eşsizliğin Doruk Noktası: İstanbul”
Research Articles on the subject to date
|
13) |
Tale of Two Districts
|
Şehir ve Kültür İstanbul Kitabındaki “Geleneksel Türk Sanatları ve İstanbul”
“Şehir ve Kültür, Eşsizliğin Doruk Noktası: İstanbul”
Şehir ve Kültür İstanbul “Şehir ve Kültür, Eşsizliğin Doruk Noktası: İstanbul”
Research Articles on the subject to date
|
14) |
Read Art and Cultural Heritage Perspective Istanbul
|
Şehir ve Kültür İstanbul Kitabındaki “Geleneksel Türk Sanatları ve İstanbul”
“Şehir ve Kültür, Eşsizliğin Doruk Noktası: İstanbul”
Şehir ve Kültür İstanbul “Şehir ve Kültür, Eşsizliğin Doruk Noktası: İstanbul”
Research Articles on the subject to date
|
|
Program Outcomes |
Level of Contribution |
1) |
To plan and assess nursing care within a holistic approach, in accordance with theoretical and evidence-based practices. |
|
2) |
To act in accordance with ethical principles and values in Nursing practices. |
|
3) |
To use life-long learning, problem-solving and critical thinking skills. |
|
4) |
To use Nursing models/theories in health promotion, protection and care. |
|
5) |
To take part in research, projects and activities within sense of social responsibility and interdisciplinary approach. |
|
6) |
To have skills for training and consulting according to health education needs of individual, family and the community. |
|
7) |
To be sensitive to health problems of the community and and to able to offer solutions. |
|
8) |
To be able to use interpersonal and intercultural communication skills effectively in Nursing pratices. |
|
9) |
To be able to use healthcare/information technologies in Nursing practice and research. |
|
10) |
To be able to search for literature in health sciences databases and information sources to access to information and use the information effectively. |
|
11) |
To be able to monitor occupational information using at least one foreign language, to collaborate and communicate with colleagues at international level. |
|
12) |
To take responsibility and lead in events in order to contribute to health services and Nursing profession. |
|