Hafta |
Konu |
Ön Hazırlık |
1) |
Cryengine'i kurmak,
Cryengine,
Projeleri Oluşturma, Kaydetme, Yükleme
|
|
2) |
CryEngine DLL'lerine Giriş,
Flowgraph sisteminin ve Flowgraph Editörünün açıklaması,
Akış Grafiği ile Basit Komut Dosyası Oluşturma
|
|
3) |
C ++ 'da bir Akışkodunun oluşturulması,
Varlık sisteminin açıklanması,
Yeni bir Tür Varlığın Yaratılması
|
|
4) |
GameFramework'ın açıklaması,
GameFramework olay dinleyicileri aracılığıyla Varlık oyun durumunun denetimi |
|
5) |
Düşman ekleme, Oyun Oynama Tetikleyicileri ve Geri Çağırma |
|
6) |
Fizik ve Çakışma,
RNG'yi kullanma
|
|
7) |
Kazanç Durumunun Tespit Edilmesi, Oyun Menüsünü Ayarlama, Giriş Yöntemleri |
|
8) |
Parçacıkların kullanımı, Sesler Çalma, Cvars ile özellik testleri |
|
9) |
Kompleks 3B Nesneleri Taşıma,
Animasyon Araçları
|
|
10) |
Kamera Kontrolü, Akış grafiğiyle menüyü genişletme |
|
11) |
Projenin Temizlenmesi, Oyun Yapımı Oluşturma |
|
12) |
Gelişmiş AI Kavramları |
|
13) |
Malzemeler ve Gölgelendiriciler |
|
14) |
VR - En İyi Uygulamalar ve Optimizasyon, VR - API Kavramları |
|
|
Dersin Program Kazanımlarına Etkisi |
Katkı Payı |
1) |
Mesleki rol ve işlevlerini yerine getirmek için gerekli kuramsal ve uygulama bilgilerine sahip olmak. |
2 |
2) |
Mesleki uygulamalarında etik ilke ve değerlere uygun davranmayı, temel değer ve sosyal hakların evrenselliğini gözetmek. |
1 |
3) |
Yaşam boyu öğrenme, sorun çözme ve eleştirel düşünme becerilerini kullanmak. |
4 |
4) |
Sağlığın korunması, geliştirilmesi ve bakımda, ilgili model/kuramları kullanarak, Fizyoterapi ve Rehabilitasyon gerektiren durumlarda kanıta dayalı uygulamaları tanımlamak ve problem çözme yöntemlerini belirlemek. |
1 |
5) |
Toplumsal sorumluluk bilinci ile, interdisipliner anlayış içinde araştırma, proje ve etkinliklerde rol almak. |
3 |
6) |
Birey, aile ve toplumun sağlık eğitim gereksinimlerine yönelik eğitim ve danışmanlık becerisine sahip olmak. |
1 |
7) |
Toplumun sağlık sorunlarına duyarlı olmak ve çözüm önerileri üretebilmek. |
3 |
8) |
Güncel, etkili iletişim becerilerini kullanabilmek. |
5 |
9) |
Fizyoterapi ve Rehabilitasyon uygulamaları için gerekli olan modern alet, teknik ve modaliteleri seçme ve kullanma becerisi; sağlık bilişimi teknolojilerini etkin düzeyde kullanma becerisi kazanmak. |
1 |
10) |
Sağlık bilimlerine yönelik veritabanları ve bilgi kaynaklarında literatür taraması yapmak, bilgiye erişme ve kullanma becerisi kazanmak. |
1 |
11) |
En az bir yabancı dili kullanarak alanındaki bilgileri izleme ve meslektaşları ile uluslararası düzeyde iletişim ve işbirliği gerçekleştirebilmek. |
1 |
12) |
Çağdaş ve profesyonel kimliği ile meslektaşlarına rol model ve yaşadığı topluma örnek olmak. |
4 |