Hafta |
Konu |
Ön Hazırlık |
1) |
Cryengine'i kurmak,
Cryengine,
Projeleri Oluşturma, Kaydetme, Yükleme
|
|
2) |
CryEngine DLL'lerine Giriş,
Flowgraph sisteminin ve Flowgraph Editörünün açıklaması,
Akış Grafiği ile Basit Komut Dosyası Oluşturma
|
|
3) |
C ++ 'da bir Akışkodunun oluşturulması,
Varlık sisteminin açıklanması,
Yeni bir Tür Varlığın Yaratılması
|
|
4) |
GameFramework'ın açıklaması,
GameFramework olay dinleyicileri aracılığıyla Varlık oyun durumunun denetimi |
|
5) |
Düşman ekleme, Oyun Oynama Tetikleyicileri ve Geri Çağırma |
|
6) |
Fizik ve Çakışma,
RNG'yi kullanma
|
|
7) |
Kazanç Durumunun Tespit Edilmesi, Oyun Menüsünü Ayarlama, Giriş Yöntemleri |
|
8) |
Parçacıkların kullanımı, Sesler Çalma, Cvars ile özellik testleri |
|
9) |
Kompleks 3B Nesneleri Taşıma,
Animasyon Araçları
|
|
10) |
Kamera Kontrolü, Akış grafiğiyle menüyü genişletme |
|
11) |
Projenin Temizlenmesi, Oyun Yapımı Oluşturma |
|
12) |
Gelişmiş AI Kavramları |
|
13) |
Malzemeler ve Gölgelendiriciler |
|
14) |
VR - En İyi Uygulamalar ve Optimizasyon, VR - API Kavramları |
|
|
Dersin Program Kazanımlarına Etkisi |
Katkı Payı |
1) |
Dünyayı ve toplumu anlamaya yönelik sosyal bilimlerin ve güzel sanatların kuramsal ve analitik temel kavramlarına ve yöntemlerine aşina olmak |
4 |
2) |
Farklı medyalara ve sanat dallarına ilişkin temel bilgilere hâkim |
3 |
3) |
Sesli-hareketli görüntü mecralarında dünyada ve Türkiye’deki tarihsel birikime ve yeni gelişmelere hâkim |
1 |
4) |
Dünyada ve Türkiye’deki sesli-hareketli görüntü diline ve estetiğine hâkim |
1 |
5) |
Kurmaca olan ve olmayan bir sesli hareketli görüntü ürününde kullanılabilecek bir anlatı oluşturabilen |
2 |
6) |
Çekime hazır bir senaryo yazabilen |
2 |
7) |
Mevcut bir senaryoyu photoboardlaştırıp, kamera, ışık ve diğer gerekli teçhizatı kullanarak çekimini gerçekleştirebilen |
|
8) |
Çekilmiş görüntüleri dijital ortama aktararak kurgulayabilen ve diğer post-prodüksiyon işlemlerini yapabilen |
|
9) |
Belgesel nitelikli bir sesli-hareketli görüntü ürününü ön hazırlık, çekim, kurgu ve post-prodüksiyon aşamalarıyla birlikte hazırlayabilen |
|
10) |
Televizyon ve radyo mecralarına özgü sesli-hareketli görüntü ürünlerini ön hazırlık, çekim, kurgu ve post-prodüksiyon aşamalarıyla birlikte hazırlayabilen |
|
11) |
Bir sesli-hareketli görüntü ürününü görsel-işitsel dili ve anlatısı açısından anlamlandırabilecek, eleştirel yaklaşabilecek ve bu yaklaşımlarını yazılı olarak ifade edebilecek kültürel ve kuramsal analitik donanıma sahip |
3 |
12) |
Etik ve toplumsal sorumluluk duygusuna sahip |
5 |