Hafta |
Konu |
Ön Hazırlık |
1) |
Cryengine'i kurmak,
Cryengine,
Projeleri Oluşturma, Kaydetme, Yükleme
|
|
2) |
CryEngine DLL'lerine Giriş,
Flowgraph sisteminin ve Flowgraph Editörünün açıklaması,
Akış Grafiği ile Basit Komut Dosyası Oluşturma
|
|
3) |
C ++ 'da bir Akışkodunun oluşturulması,
Varlık sisteminin açıklanması,
Yeni bir Tür Varlığın Yaratılması
|
|
4) |
GameFramework'ın açıklaması,
GameFramework olay dinleyicileri aracılığıyla Varlık oyun durumunun denetimi |
|
5) |
Düşman ekleme, Oyun Oynama Tetikleyicileri ve Geri Çağırma |
|
6) |
Fizik ve Çakışma,
RNG'yi kullanma
|
|
7) |
Kazanç Durumunun Tespit Edilmesi, Oyun Menüsünü Ayarlama, Giriş Yöntemleri |
|
8) |
Parçacıkların kullanımı, Sesler Çalma, Cvars ile özellik testleri |
|
9) |
Kompleks 3B Nesneleri Taşıma,
Animasyon Araçları
|
|
10) |
Kamera Kontrolü, Akış grafiğiyle menüyü genişletme |
|
11) |
Projenin Temizlenmesi, Oyun Yapımı Oluşturma |
|
12) |
Gelişmiş AI Kavramları |
|
13) |
Malzemeler ve Gölgelendiriciler |
|
14) |
VR - En İyi Uygulamalar ve Optimizasyon, VR - API Kavramları |
|
|
Dersin Program Kazanımlarına Etkisi |
Katkı Payı |
1) |
İnsan zihnine ve davranışlarına karşı yakın bir ilgi uyandırmak, hem eleştirel düşünme becerileri elde etmek (özellikle psikolojik teorileri deneysel kanıt kullanarak değerlendirme becerisi), hem de psikolojiyi kanıta dayalı bir bilim olarak algılamak. |
|
2) |
İnsan davranışı hakkında biyopsikososyal bir bakış açısı kazanmak. Yani, davranışın biyolojik, psikolojik, ve sosyal değişkenlerini anlamak. |
|
3) |
Teorik ve uygulama bilgisi edinmek ve temel psikolojik kavram ve bakış açılarını öğrenmek. |
|
4) |
Bilimsel araştırma yöntemlerini takip ederek yöntem ve veri değerlendirme tekniklerini tanımak (örneğin korelasyona dayalı çalışmalar, deneysel, boylamsal, vaka çalışması). |
|
5) |
Ölçme ve araştırma yaparken veya gruplarla çalışırken etik duyarlılık göstermek. |
|
6) |
Psikolojinin temel alanlarını tanımak (bilişsel, gelişim, klinik, sosyal, davranışsal ve biyolojik). |
|
7) |
Niceliksel ve niteliksel bulguları değerlendirirken, raporlar yazarken ve onları sunarken gerekli becerileri edinmek. |
|
8) |
Psikolojik ölçme ve değerlendirme için gerekli temel bilgiyi kazanmak. |
|
9) |
Psikolojiye katkıda bulunacak diğer disiplinlere (sosyoloji, tarih, siyaset bilimi, iletişim, felsefe, antropoloji, edebiyat, hukuk, sanat vd.) ait temel bilgilerin alınması ve bu bilgiyi psikolojik süreçlerin anlaşılması ve yorumlanmasında kullanabilmek. |
3 |