MARKETING (TURKISH, NON-THESIS) | |||||
Master | TR-NQF-HE: Level 7 | QF-EHEA: Second Cycle | EQF-LLL: Level 7 |
Course Code | Course Name | Semester | Theoretical | Practical | Credit | ECTS |
ISL5205 | Marketing Strategies | Fall | 3 | 0 | 3 | 8 |
Language of instruction: | Turkish |
Type of course: | Must Course |
Course Level: | |
Mode of Delivery: | |
Course Coordinator : | |
Course Lecturer(s): |
Prof. Dr. YAMAN ÖZTEK Dr. Öğr. Üyesi ÖZLEN ONURLU Assoc. Prof. UĞUR CEVDET PANAYIRCI Dr. Öğr. Üyesi FATİH ANIL Assoc. Prof. GÖZDE ÖYMEN Assoc. Prof. YUSUF CAN ERDEM Dr. Öğr. Üyesi FİLİZ BOZKURT Dr. Öğr. Üyesi KAZIM SELÇUK TUZCUOĞLU Dr. Öğr. Üyesi GÜLBERK GÜLTEKİN SALMAN Dr. Öğr. Üyesi BURCU İNCİ Dr. BURÇAK VATANSEVER DURMAZ Assoc. Prof. FİGEN YILDIRIM Prof. Dr. ELİF OKAN Prof. Dr. ÖZGÜR ÇENGEL Instructor REHA TARTICI Assoc. Prof. CEYDA AYSUNA TÜRKYILMAZ Instructor HAKAN ASLAN Dr. SABA GAMZE ORAL Dr. Öğr. Üyesi SERHAT DAĞLI Dr. Öğr. Üyesi ASLI TOLUNAY Dr. İBRAHİM BUĞRA DOĞANCI Instructor GÜNGÖR HACIOĞLU Instructor MEHMET EMİN ÖRGE Prof. Dr. AHU ERGEN Assoc. Prof. METEHAN TOLON |
Course Objectives: |
The students who have succeeded in this course; |
Week | Subject | Related Preparation |
Course Notes / Textbooks: | |
References: |
Semester Requirements | Number of Activities | Level of Contribution |
Total | % | |
PERCENTAGE OF SEMESTER WORK | % 0 | |
PERCENTAGE OF FINAL WORK | % | |
Total | % |
No Effect | 1 Lowest | 2 Low | 3 Average | 4 High | 5 Highest |
Program Outcomes | Level of Contribution |