STRATEJİK PAZARLAMA VE MARKA YÖNETİMİ (TÜRKÇE, TEZSİZ)
Yüksek Lisans TYYÇ: 7. Düzey QF-EHEA: 2. Düzey EQF-LLL: 7. Düzey

Ders Tanıtım Bilgileri

Ders Kodu Ders Adı Yarıyıl Teorik Pratik Kredi AKTS
ISL5205 Pazarlama Stratejileri Güz 3 0 3 8

Temel Bilgiler

Öğretim Dili: Türkçe
Dersin Türü: Must Course
Dersin Seviyesi: LİSANSÜSTÜ
Dersin Veriliş Şekli:
Dersin Koordinatörü:
Dersi Veren(ler): Prof. Dr. YAMAN ÖZTEK
Dr. Öğr. Üyesi ÖZLEN ONURLU
Doç. Dr. UĞUR CEVDET PANAYIRCI
Dr. Öğr. Üyesi FATİH ANIL
Doç. Dr. GÖZDE ÖYMEN
Doç. Dr. YUSUF CAN ERDEM
Dr. Öğr. Üyesi FİLİZ BOZKURT
Dr. Öğr. Üyesi KAZIM SELÇUK TUZCUOĞLU
Dr. Öğr. Üyesi GÜLBERK GÜLTEKİN SALMAN
Dr. Öğr. Üyesi BURCU İNCİ
Dr. BURÇAK VATANSEVER DURMAZ
Doç. Dr. FİGEN YILDIRIM
Prof. Dr. ELİF OKAN
Prof. Dr. ÖZGÜR ÇENGEL
Öğ.Gör. REHA TARTICI
Doç. Dr. CEYDA AYSUNA TÜRKYILMAZ
Öğ.Gör. HAKAN ASLAN
Dr. SABA GAMZE ORAL
Dr. Öğr. Üyesi SERHAT DAĞLI
Dr. Öğr. Üyesi ASLI TOLUNAY
Dr. İBRAHİM BUĞRA DOĞANCI
Öğ.Gör. GÜNGÖR HACIOĞLU
Öğ.Gör. MEHMET EMİN ÖRGE
Prof. Dr. AHU ERGEN
Doç. Dr. METEHAN TOLON
Dersin Amacı:

Öğrenme Kazanımları

Bu dersi başarıyla tamamlayabilen öğrenciler;

Dersin İçeriği

Haftalık Ayrıntılı Ders İçeriği

Hafta Konu Ön Hazırlık

Kaynaklar

Ders Notları / Kitaplar:
Diğer Kaynaklar:

Değerlendirme Sistemi

Yarıyıl İçi Çalışmaları Aktivite Sayısı Katkı Payı
Toplam %
YARIYIL İÇİ ÇALIŞMALARININ BAŞARI NOTU KATKISI % 0
YARIYIL SONU ÇALIŞMALARININ BAŞARI NOTUNA KATKISI %
Toplam %

Program ve Öğrenme Kazanımları İlişkisi

Etkisi Yok 1 En Düşük 2 Düşük 3 Orta 4 Yüksek 5 En Yüksek
           
Dersin Program Kazanımlarına Etkisi Katkı Payı
0) 2-Bir marka olma kararını vermiş işletmelere markalaşma çalışmalarında stratejik davranarak verimli olabilmeleri için yol göstermektir.
0) 1- Kurumlarını müşteri odaklı yaklaşımla, çağın gerekleri çerçevesinde ileriye götürecek, vizyon sahibi pazarlama yöneticileri yetiştirir.
1) Bilgiye dayalı pazarlama kararları için gerekli olan müşteri verilerini toplama, işleme ve analiz etme becerisi kazandırır.
2) Pazarlamanın iş dünyasındaki rolünü ve temel konseptlerini tanımlar.
3) Pazarlama alanında karar vermede sosyal, yasal, etik ve teknolojik güçlerin etkisini inceler.
4) Spesifik bir ürün sunmak için benzersiz bir pazarlama karması ve satış sunumu oluşturulması yetkinliğini kazandırır.
5) Yazılı satış planları ve profesyonel interaktif satış sunumu oluşturulması becerisini kazandırır.
6) Tüketici davranışlarına etki eden psikolojik ve sosyolojik faktörlerin dahil olduğu pazarlama stratejilerini formüle etme kabiliyeti kazandırır.
7) Öğrencilere reklam ve marka iletişimi konularında detaylı bir kuramsal temel sağlamak
8) Reklam ve marka iletişimiyle ilgili teori,kavram ve kuramları tartışabilmek ve yorumlayabilmek