|
Dersin Program Kazanımlarına Etkisi |
Katkı Payı |
0) |
2-Bir marka olma kararını vermiş işletmelere markalaşma çalışmalarında stratejik davranarak verimli olabilmeleri için yol göstermektir. |
|
0) |
1- Kurumlarını müşteri odaklı yaklaşımla, çağın gerekleri çerçevesinde ileriye götürecek, vizyon sahibi pazarlama yöneticileri yetiştirir. |
|
1) |
Bilgiye dayalı pazarlama kararları için gerekli olan müşteri verilerini toplama, işleme ve analiz etme becerisi kazandırır.
|
|
2) |
Pazarlamanın iş dünyasındaki rolünü ve temel konseptlerini tanımlar.
|
|
3) |
Pazarlama alanında karar vermede sosyal, yasal, etik ve teknolojik güçlerin etkisini inceler.
|
|
4) |
Spesifik bir ürün sunmak için benzersiz bir pazarlama karması ve satış sunumu oluşturulması yetkinliğini kazandırır.
|
|
5) |
Yazılı satış planları ve profesyonel interaktif satış sunumu oluşturulması becerisini kazandırır.
|
|
6) |
Tüketici davranışlarına etki eden psikolojik ve sosyolojik faktörlerin dahil olduğu pazarlama stratejilerini formüle etme kabiliyeti kazandırır.
|
|
7) |
Öğrencilere reklam ve marka iletişimi konularında detaylı bir kuramsal temel sağlamak
|
|
8) |
Reklam ve marka iletişimiyle ilgili teori,kavram ve kuramları tartışabilmek ve yorumlayabilmek
|
|